اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان:

اجازه دهند بازی‌ها را در نقش جهان برگزار می‌کنیم

مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان گفت: در صورتی‌ که مسئولان استان به ما اجازه دهند بازی‌های نیم‌فصل دوم را در ورزشگاه نقش جهان برگزار می‌کنیم.

اجازه دهند بازی‌ها را در نقش جهان برگزار می‌کنیم

محمدرضا محمدجواهری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: خوشبختانه استاندار جدید اصفهان در مراسم معارفه خودشان تکمیل ورزشگاه نقش جهان را از اولویت‌های نخست کاری خودشان مطرح کردند که از این بابت خدا را شاکریم.

وی تصریح کرد: پس از این اعلام طی چند روز گذشته نامه‌ای را به صالحی امیری سرپرست وزارت ورزش و جوانان زدند و به طور جدی از وی درخواست شد که عنایت خاصی به این پروژه صورت بگیرد تا به تعطیلی منجر نشده و ظرف ماه‌های آینده به بهره‌برداری برسد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان ادامه داد: من هم به طور جد پیگیر این قضیه هستم، جلسه‌ای را با آقای جمالی‌نژاد معاون امور عمرانی استاندار برگزار کردیم تا از همین باقیمانده پول فولاد که 3 میلیارد بود بتوانیم سرویس‌ها، رختکن‌ها، را که در فاز یک به طور کامل تخریب شده را بازسازی کنیم.

وی گفت: در صورتیکه مسئولان و حتی شورای تامین موافقت کنند به دلیل اینکه ورزشگاه نقش جهان در حال حاضر یک محیط کارگاهی است دو ماهه این فضا برای ما آماده شود تا بتوانیم بازی‌های نیم‌فصل دوم را در این ورزشگاه برگزار کنیم.

جواهری در پاسخ به این سوال که چرا کار ساخت پروژه ورزشگاه نقش جهان در حال حاضر تعطیل شده است تاکید کرد: به طور کامل تعطیل نشده اما به هر صورت کار در بخش‌هایی متوقف شده است.

وی تاکید کرد: چون به مردم قول داده بودم و اعتقاد کارشناسیم نیز بر همین منوال است این است که چمن ورزشگاه به بهره‌برداری رسیده و بازی‌ها در آن برگزار شود و پس از آن این پروژه را تکمیل کنیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان اضافه کرد: زمین چمن، پیست تارتان، طبقه اول، اسکوربورد، سرویس‌های بهداشتی، و یکی از پارکینگ‌ها آماده است و مشکل خاصی برای بازی در نقش جهان وجود ندارد.

وی تاکید کرد: تنها مشکلی که در این زمینه وجود دارد این است که به دلیل اینکه نقش جهان در حال حاضر یک محیط کارگاهی است برای امنیتش نیز تمهیداتی را اندیشیده‌ایم اما شورای تامین استان، استاندار و معاونینش باید اجازه برگزاری بازی در نقش جهان را بدهند.

جواهری گفت: در حال حاضر ما به این تفاهم رسیدیم که باقیمانده پول را هم با شرکت توسعه به سمت رختکن‌ها ببریم و شرایط را به گونه‌ای انجام دهیم که برگزاری بازی حداقل کم و کاستی از لحاظ فنی نداشته باشد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا نقش جهان برای نیم فصل دوم آماده برگزاری بازی می‌شود ادامه داد: قولی نمی‌دهم، اگرها را هم گفته‌ام اما من تلاشم و اعتقادم بر این است که باید این کار انجام بشود و سپاهان بازی‌هایش را در این ورزشگاه برگزار کند چراکه هم در نگهداری و هم در بوجود آمدن مشکلات می‌تواند ما را کمک کند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان تاکید کرد: برای تامین اعتبار کلی خیز برداشته‌ایم و نامه‌ای هم که آقای استاندار داده‌اند در همین راستا بوده است اما در شرایط فعلی تا تامین اعتبار کامل کار خودمان را انجام می‌دهیم تا بتوانیم بگوییم فاز نخست آماده است.

وی گفت: تعداد زیادی بازی در نیم‌فصل دوم نداریم و نمی‌تواند خیلی به کار ما لطمه بزند و همزمان با برگزاری بازی‌ها در نیم‌فصل دوم در نهایت روز برگزاری بازی کارگاه را تعطیل می‌کنیم.

محمد جواهری تصریح کرد: همچنین این پیش‌بینی نیز صورت گرفته که 4 ورودی را باز کنیم و سایر نقاط نیز به طور کامل فنس‌کشی کرده و محصور کنیم و تردد را به طبقات بالا و اطراف مجموعه به صفر برسانیم.

وی افزود: خواهشم از رسانه‌ها و مسئولین استان این است که اجازه دهند فاز نخست آماده بهره‌برداری شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان در پایان تاکید کرد: تمام تلاشم این است که شرمنده مردم خوب اصفهان، ورزشکاران و تماشاگران عزیز نشوم.

انتهای پیام/63020/ع40/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول