اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار گناباد:

رؤسای دانشگاه‌ها رسالت علمی و هدایتی دانشجویان را عهده‌دار شوند

فرماندار گناباد گفت: رؤسای دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی رسالت علمی و هدایتی دانشجویان را عهده‌دار شوند.

رؤسای دانشگاه‌ها رسالت علمی و هدایتی دانشجویان را عهده‌دار شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از گناباد، محمد صفایی ظهر امروز در جلسه شورای هم‌اندیشی استادان مراکز آموزش عالی شهرستان که در محل سالن کنفرانس دانشگاه آزاد اسلامی گناباد برگزار شد، اظهار داشت: درسال تحصیلی جدید تعداد دانشجویان گناباد 20 درصد افزایش یافته که اغلب این دانشجویان غیربومی هستند.

وی با بیان اینکه هیات مذهبی دانشجویی باید تقویت شوند، افزود: روسای دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی شهرستان باید رسالت علمی و هدایتی دانشجویان را عهده‌دار باشند.

فرماندار گناباد در ادامه با اشاره به مراسم 13 آبان گفت: مراسم 13 آبان ماه که روز دانشجو، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و تبعید حضرت امام(ره) است را باید دانشگاه‌ها امسال در شهرستان با شکوه خاصی برگزار کنند.

صفایی از روسا و مسئولین مراکز آموزش عالی گناباد خواست به مباحث کرسی آزاداندیشی در دانشگاه بیشتر بپردازند و در هر نیمسال دو کرسی برگزار کنند.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی گناباد نیز با تبریک آغاز سال تحصیلی جدید، اظهار داشت: در سه ماهه دوم تابستان 92، برگزاری پنجمین کنفرانس مهندسی برق و الکترونیک ایران، برنامه‌های دهه کرامت، شرکت دانشجویان خواهر بسیجی در اردوی جهادی طرح هجرت، میزبانی جلسه سالانه اعضای ستاد نماز جمعه و شوراهای اسلامی شهر و روستا از جمله اقدامات انجام شده توسط این واحد است.

سید حسین مجتبوی افزود: پذیرش دانشجو در دو رشته آمار اقتصاد اجتماعی و الهیات ـ فقه و مبانی حقوق اسلامی در مقطع کارشناسی ارشد در سال تحصیلی جدید، انتقال استادسرا به محل جدید، درخشش دانش‌آموزان سما در آزمون‌های استعدادهای درخشان و نمونه و... از دیگر برنامه‌های اجرا شده است.

امام جمعه گناباد نیز در ادامه گفت: برخی از اشکالات و شبهاتی هستند که ذهن دانشجویان را درگیر می‌کند و چه بسا از نظر فرهنگی ضربه‌هایی را هم وارد آورد. لذا برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی در حل این موارد بسیار موثر خواهد بود و فضای بهتری را ایجاد می‌کند.

حجت‌الاسلام حسن صادقی نسب افزود: چنانچه این موارد در دانشگاه‌ها مورد توجه قرار گیرد و اجرایی شود، برای دانشگاه‌ها و جامعه ارزشمند است.

انتهای پیام/2202/غ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول