اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار تربت حیدریه:

نیروی انتظامی نماد قدرت و عظمت ایران است

فرماندار تربت حیدریه گفت: در حال حاضر نیروی انتظامی به نماد قدرت و عظمت ایران تبدیل شده است.

نیروی انتظامی نماد قدرت و عظمت ایران است

به گزارش خبرگزاری فارس  از تربت حیدریه، حسن فتحی‌نیا ظهر امروز در جمع فرماندهان نظامی و انتظامی، هفته نیروی انتظامی را فرصتی برای معرفی توان نظامی این نیرو دانست و اظهار داشت: در حال حاضر نیروی انتظامی به نماد قدرت و عظمت ایران تبدیل شده است.

وی گفت: امروز نظام اسلامی ایران با فرماندهی رهبر معظم انقلاب با تمام مشکلات تحمیلی و تحریم‌های ناجوانمردانه پیش‌رو در دنیا است و به یک الگو و مدل نوین برای سایر کشورها تبدیل شده است.

فرماندار تربت حیدریه افزود: پایداری و اقتدار این نظام مرهون ایثارگریهای شهدا و مجاهدت و تلاش خستگی‌ناپذیر همه دلسوزان نظام است و یکی از برکات نظام اسلامی چه در داخل و چه در خارج که با آن روبرو هستیم، نعمت امنیت است که احاد مردم امنیت را به خوبی احساس می‌کنند.

به گفته وی، فعالیت‌های مختلف کشور مانند انتخابات در بستری کامل و امنیتی و به دور از هرگونه حاشیه انجام می‌گیرد و نیروی انتظامی باید با آموزش‌های مختلف در عرصه‌های گوناگون با حسن خلق و رفتارهای صادقانه با مردم پاسدار امنیتی باشد که توسط همه اقشار جامعه ایجاد می‌شود و در این راه از هیچ کوششی دریغ نورزد.

فتحی‌نیا با اشاره به اینکه مسئله نیروی انتظامی از حساسیت فوق‌العاده‌ای برخودار است چرا که نیروی انتظامی حافظ امنیت و نظم پایدار کشور است، گفت: نیروی انتظامی از بدو تولد انسان تا زمان فوت در زندگی مردم نقش دارد و در سایه نظم و امنیت است که رشد و تعالی و پیشرفت کشور تامین می‌شود.

وی با بیان نقش نیروی انتظامی در حفظ ارزش‌های دینی و آرمانهای انقلاب اسلامی خاطر نشان کرد: نقش نیروی انتظامی در کشف جرائم و پیشگیری از وقوع جرم، اجرای عدالت و قانون، مبارزه با اعتیاد، قاچاق کالا و مبارزه با اخلاگران نظم و امنیت یک نقش اساسی و مهم است.

انتهای پیام/2202/ق30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول