اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  اندیشه

حجت‌الاسلام رضایی به فارس خبر داد

کمک ۱۵۰ میلیون ریالی هموطنان به مهجور‌ترین حسینیه جهان

مسئول گروه جهادی مروّجین مذهب با اشاره به کمک ۱۵۰ میلیون ریالی هموطنان به مهجورترین حسینیه جهان پس از انتشار گزارش خبرگزاری فارس گفت: به زودی کلنگ ساخت خانه برای متولیان حسینیه الزهراء(س) به زمین زده می‌شود.

کمک ۱۵۰ میلیون ریالی هموطنان به مهجور‌ترین حسینیه جهان

به گزارش خبرنگار آیین و اندیشه خبرگزاری فارس، چندی پیش خبری از «غریب‌ترین حسینیه جهان» منتشر شد و در آن حال و هوای یک خانواده شیعی را به تصویر می‌کشید که با وجود سختی‌های بسیار برای احیای راه سیدالشهدا(ع) و برپایی مجالس عزاداری اباعبدالله الحسین(ع) تلاش روز افزونی داشتند.

حجت‌الاسلام محمد رضایی شریف آبادی معاون تبلیغ مدرسه معصومیه(س) و مسئول گروه جهادی مروّجین مذهب نیز از استقبال بی‌نظیر مردم برای کمک به این خانواده سخن به میان آورد و با اعلام اینکه بعد از انتشار خبر «اعلام آمادگی هموطنان برای کمک به «غریب‌ترین حسینیه جهان» 150 میلیون ریال کمک مالی از سوی مردم و خیران به این حسینیه سرازیر شده است، ابراز داشت: به طور نمونه هزینه خرید کولر و فرش برای حسینیه از سوی دو خیّر پرداخت شده است، همچنین قرار است خانه‌ای برای سکونت این خانواده ساخته شود که به زودی کلنگ آن به زمین زده می‌شود.

وی افزود: علاقه‌مندان برای مبالغ اهدایی خود برای این خانواده و سایر محرومین به هر اندازه که تمایل دارند، به صورت مرتب(ماهیانه) و یا موردی می‌توانند به شماره کارت «6104.3377.7011.8063»، شماره حساب «4714051465»، شماره شبا: «IR970120020000004714051465» بانک ملت به نام گروه جهادی مروّجین مذهب واریز کنند.

انتهای پیام/ک

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول