اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست فرمانداری دورود:

شاه کلید مبارزه با تهاجم فرهنگی ترویج سیره معصومین (ع) در جامعه است

سرپرست فرمانداری دورود گفت: ترویج سیره معصومین در جامعه شاه کلید مبارزه با تهاجم فرهنگی است.

شاه کلید مبارزه با تهاجم فرهنگی ترویج سیره معصومین (ع) در جامعه است

به گزارش خبرگزاری فارس از دورود، حسن احمدی ظهر امروز در جلسه هماهنگی همایش شیرخوارگان حسینی با مثبت ارزیابی کردن عملکرد عوامل اجرایی این همایش طی چند سال گذشته در شهرستان دورود، گفت: همایش شیرخوارگان حسینی از سال 86 تاکنون در شهرستان دورود فعالیت خود را آغاز کرده است، مراسمی که در گذشته تنها در شهرهای بزرگ و مذهبی کشور مانند قم و مشهد برگزار می‌شد، اما به لطف خدا امروز شاهد آن هستیم که در برخی روستاها نیز این مراسم برگزار می‌شود.

وی افزود: در چند سال گذشته شاهد استقبال باشکوه مردم از این مراسم مذهبی در ایام ماه محرم بودیم که نشان از عشق مردم این شهر به ائمه اطهار (ع) دارد.

سرپرست فرمانداری شهرستان دورود در ادامه خواستار همکاری همه جانبه مسئولان حاضر در جلسه با ستاد برگزاری این همایش شد و اظهار داشت: کمک به این چنین برنامه‌های که جهت بزرگداشت ائمه اطهار (ع) برگزار می‌شود، جایگاه بسیار رفیعی نزد خداوند دارد و افرادی که در گذشته از این دست مشارکت‌ها در این چنین برنامه‌ها داشته‌اند، شاهد برکات بسیاری در زندگی خود هستند.

احمدی اشاره‌ای به فعالیت دشمنان در بحث تهاجم فرهنگی علیه ایران داشت و گفت: مبارزه با این تهاجم‌ها نیاز به تلاش بسیار دستگاه‌ها دارد که البته تاکنون همه دستگاه‌ها و ارگان‌های مربوط به وظیفه خود عمل کرده‌اند، اما شاه کلید مبارزه با تهاجم فرهنگی ترویج سیره ائمه اطهار (ع) هستند.

وی افزود: اگر در طول تاریخ نگاهی به حوادث بزرگ مثل پیروزی انقلاب اسلامی ایران یا 8 سال دفاع مقدس کنیم نقش توسل به معصومین (ع) و ماه محرم و صفر بسیار پر رنگ است و می‌توان محرم و صفر را کلید شروع این پیروزی‌ها دانست.

انتهای پیام/2304/ش30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول