اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه دورود:

رفع معضلات فرهنگی و اجتماعی نیازمند ضمانت اجرایی و قانونی است

امام جمعه شهرستان دورود گفت: رفع معضلات فرهنگی و اجتماعی موجود در سطح جامعه نیازمند ضمانت‌های اجرایی و قانونی است.

رفع معضلات فرهنگی و اجتماعی نیازمند ضمانت اجرایی و قانونی است

به گزارش خبرگزاری فارس از دورود، حجت‌الاسلام حسین رجایی‌پور ظهر امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی با تقدیر از عملکرد اداره ارشاد شهرستان دورود در هفته رضوی گفت: با وجود برگزاری جلسات متعددی که در خصوص مسائل دینی و فرهنگی برگزار کرده‌ایم، متاسفانه این جلسات بدون نتیجه مانده و دلیل آن را می‌توان نبود ضمانت اجرایی و قانونی دانست.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان دورود خاطرنشان کرد: اگر متولیان فرهنگی می‌خواهند به اهداف خود یعنی فرهنگ‌سازی دینی و اسلامی در سطح جامعه دست یابند و معضلات فرهنگی از جمله بدحجابی و ... از سطح جامعه اسلامی برود؛ این مهم مستلزم اهتمام قانونگذاران در سطح کلان جامعه است.

امام جمعه شهرستان دورود با برشمردن برخی آفات عزاداری ماه محرم گفت: یکی از مشکلات و آفت‌های بزرگ در سطح جامعه تشکیل گروه‌های عرفان کاذب است که متاسفانه در حوالی شهرستان دورود نیز عده‌ای از آن‌ها در حال فعالیت هستند و دومین آفت عمل قمه‌زنی و نوع بیان و خواندن نوحه‌های غلط در مدح حضرت سیدالشهدا (ع) است که امید است مراجع قضایی با درایت و زحمت فراوان از اینگونه مسائل غلط جلوگیری به عمل آورند.

حجت‌الاسلام رجایی‌پور در ادامه از تمام اعضای شورای فرهنگ عمومی و مسئولان ادارات و نهادهای دولتی و خصوصی خواستار برخورد و کمک به حل برخی مشکلات و پدیده‌های ضدفرهنگی و دینی از جمله بدحجابی و بی‌حجابی در سطح شهر در قالب مسئله امر به معروف و نهی از منکر شد.

انتهای پیام/2304/م20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول