اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه پلدختر:

نیروی انتظامی زینت حکومت و عزت دین است

امام جمعه پلدختر گفت: نیروی انتظامی زینت حکومت و عزت دین است.

نیروی انتظامی زینت حکومت و عزت دین است

به گزارش خبرگزاری فارس از پلدختر، حجت‌الاسلام علی‌محمد لروند ظهر امروز در جمع مدیران پلدختری گفت: حفظ امنیت اجتماعی از وظایف نیروی انتظامی برای رفاه بیشتر مردم است.

وی ضمن تقدیر از زحمات نیروی انتظامی اظهار داشت: نیروی انتظامی در تمام زمینه‌ها امنیت جامعه را حفظ کرده که باید از این قشر خدوم تقدیر کرد.

امام جمعه پلدختر روز هجرت امام خمینی (ره) از عراق به پاریس اشاره کرد و افزود: در سال 57 امام وقتی متوجه شدند که در کشورهای اسلامی نمی‌توانند تبیلغ اسلام را انجام دهند و اعلامیه‌های خود را به دست مردم ایران برسانند تصمیم گرفتند که به فرانسه نقل مکان کنند.

وی گفت: بدون شک زجرهایی که امام عزیز برای پیروزی این انقلاب کشیدند، هیچ‌وقت نباید فراموش شود.

امام جمعه پلدختر به 30 ذی‌القعده در سال 220 هجری اشاره کرد و گفت: امام جواد (ع) در سن جوانی به شهادت رسیدند، این امام همام از همان دوران کودکی و نوجوانی نابغه دوران بود که علم الهی او در جلسات مختلف مثل مناظره با یحیی ابن اکثم این عزمت علمی را بیشتر هویدا می‌کرد.

حجت‌الاسلام لروند افزود: هم شب شهادت و هم روز شهادت در مسجد جامع برنامه عزاداری برگزار می‌شود و در سطح خیابان شاهد حرکت هیئت مذهبی خواهیم بود.

امام جمعه پلدختر به سالروز ازدواج آسمانی حضرت علی (ع) و حضرت زهرا (س) اشاره کرد و گفت: بدون شک سادگی این ازدواج آسمانی می‌تواند بهترین الگو برای جوانان باشد.

وی افزود: همان‌طور که پیامبر اسلام (ص) زمینه این ازدواج ساده اما با محبت را فراهم کردند، باید سعی شود تا موانع ازدواج جوانان رفع شود.

انتهای پیام/2304/م20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول