اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سردار فرزندی:

فداکاری شهدا رمز پیشرفت‌های امروز کشور است

فرمانده دانشکده فرهنگ و ارتباطات دانشگاه جامع امام حسین (ع) گفت: اگر ما بخواهیم رمز موفقیت دفاع مقدس را که موجب فراهم شدن شرایط امروز است بررسی کنیم به چیزی جز فداکاری شهدا نخواهیم رسید.

فداکاری شهدا رمز پیشرفت‌های امروز کشور است

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی سپاه استان قم، سردار فرزندی در یادواره سردار شهید سید محمد میرقیصری و 35 شهید محله گلستان گفت: یادواره‌های شهدا مجالسی هستند که نمادهای حیات جامعه اسلامی در آن مشاهده می‌شود.

وی با بیان این‌که انسان در کنار شهدا احساس شور و شعف دارد، افزود: خدای متعال برای احیا و زندگانی انسان‌ها و به صورت خاص مومنان به آن‌ها راهی را نشان داده است که آن راه جز جهاد همه جانبه و عبادت در راه خدا نیست.

فرمانده دانشکده فرهنگ و ارتباطات دانشگاه جامع امام حسین (ع)ادامه داد: کسانی که دوران انقلاب و جنگ را درک کرده‌اند برایشان ملموس است که اگر جامعه‌ای بخواهد به علائم حیاتی مجهز شود راهی جز این ندارد که پیرو خط خدا و ولی امرش باشد.

فرزندی با بیان این‌که خداوند در زمان‌های مختلف برای هدایت جامعه پیامبرانی فرستاده است، ادامه داد: در زمان جنگ امثال شهید میرقیصری‌ها که خود عالم زاده بودند وظیفه هدایت پاسداری از آرمان‌ها و اهداف اسلام ناب محمدی را برعهده داشتند.

وی خاطرنشان کرد: آن چیزی که جبهه را از بلایا مصون داشته بود توسل و تمسک به خدا و اهل‌بیت (ع) بود.

فرمانده دانشکده فرهنگ و ارتباطات دانشگاه جامع امام حسین (ع) با بیان این‌که چیزی جز اخلاص و ایمان عامل ارتباط قوی رزمندگان با خداوند نشده بود، تصریح کرد: اگر قدمی با هدف تقرب به خدا برداشته شود بی‌شک پاداش آن از سوی خدا خواهد آمد.

وی با بیان این‌که امروز حدود 34 سال از شروع و 25 سال از پایان جنگ تحمیلی گذشته است، عنوان کرد: امروز ایران اسلامی در جایگاهی است که دشمنان حتی فکر حمله و هجوم به آن را در سر خود ندارند.

فرمانده دانشکده فرهنگ و ارتباطات دانشگاه جامع امام حسین (ع) جنگ تحمیلی را یک جنگ همه جانبه دانست و افزود: در زمان جنگ تحمیلی بیش از 40 کشور صدام را پشتیبانی می‌کرد.

وی با بیان این‌که کشورها بهترین تجهیزات نظامی خود را برای آزمایش در زمان جنگ در اختیار صدام گذاشته بودند، اظهار داشت: آنچه را که شما در دوران دفاع مقدس می‌بینید این است که همه دنیا دست در دست هم داده بودند که ایران را نابود کنند ولی با همه این اوصاف به اهداف شوم خود نرسیدند.

فرزندی در ادامه از فداکاری و ایثار خانواده‌های معظم شهدا در اعزام فرزندانشان به جبهه‌ها سخن گفت و افزود: خانواده‌های معظم و مکرم شهدا کسانی هستند که راه هدایت را دیده بودند و برای رسیدن به مقصود الهی از بهترین‌هایشان گذشتند.

وی در پایان با بیان این‌که مهم‌ترین وظیفه ما امروز انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جدید جامعه است، گفت: اگر ما بخواهیم رمز موفقیت دفاع مقدس را که موجب فراهم شدن شرایط امروز است بررسی کنیم به چیزی جز فداکاری شهدا نخواهیم رسید.

انتهای پیام/2258/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول