اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پیروزی در خارج از تبریزـ شکست در تبریز

تراکتور روی ریل راه‌آهن به زره‌ فولادی رسید

یک شکست و یک پیروزی حاصل عملکرد تیم‌های تبریزی در لیگ برتر بود.

تراکتور روی ریل راه‌آهن به زره‌ فولادی رسید

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، در هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال کشور تیم‌های تبریز صاحب یک پیروزی و یک شکست شده و تنها به سه امتیاز بسنده کردند.

تیم تراکتورسازی تبریز در تهران روند موفقیت‌های خود مقابل راه‌آهن را تداوم بخشیده و دو بر یک تیم میزبان را مغلوب خود کرد. تراکتورسازی در همان نیمه اول بار خود را بسته و با دو گل دقیقی و فرشاد احمدزاده پیروز به رختکن رفت.

با این برد تراکتورسازی 22 امتیازی شده و بعد از فولاد 24 امتیازی و سپاهان 22 امتیازی در مکان سوم جدول جای گرفت. تیم‌های نفت تهران و پرسپولیس تهران نیز با 21 امتیاز در مکان‌های چهارم و پنجم قرار گرفتند.

تراکتورسازی نیمی از مسابقات خود در لیگ برتر را با پیروزی به اتمام رسانده است اما از 6 برد خود تنها دو پیروزی در تبریز کسب کرده و چهار برد نیز در خارج از خانه به دست آورده است. هر چند بردهای خارج از خانه تراکتورسازی نسبت به عملکرد این تیم در خانه چربش دارد، اما نباید فراموش کرد که تراکتورسازی در خانه تیم بدون باخت است.

تراکتورسازی هفته آینده در یک بازی حساس میزبان تیم صدرنشین فولاد خوزستان است.

اما دیگر نماینده فوتبال تبریز نتوانست سومین برد خود را تجربه کند. گسترش فولاد تبریز بعد از پیروزی مقابل تیم‌های ذوب‌آهن اصفهان و مس کرمان در دو هفته گذشته در خانه اسیر تیم سایپای البرز شده و بازی را با نتیجه دو بر یک واگذار کرد.

گسترش فولاد تبریز نیمه نخست بازی ضعیفی از خود ارائه داد، اما در نیمه دوم تیم برتر میدان بوده و می‌توانست بازی را به تساوی کشانده و با امتیاز میدان مسابقه را ترک کند.

انگین فیرات سرمربی تیم سایپا سابقه چند ماه فعالیت در گسترش‌ فولاد را داشته که به دلیل نتایج ضعیف این تیم در رقابت‌های لیگ دسته اول از سمت خود برکنار شد.

حسین خطیبی بازی تیمش مقابل سایپا را بدترین بازی تیمش تا هفته دوازدهم ذکر کرده و ابراز امیدواری کرد که نقاط ضعف تیمش را شناسایی و نسبت به رفع آنها اقدام خواهد کرد تا هفته‌های آینده نتایج خوب تیمش را تکرار کند.

تیم گسترش فولاد با وجود این شکست 16 امتیازی و در همان مکان ششم جدول باقی ‌ماند.

گسترش فولاد هفته آینده در انزلی مهمان تیم ملوان بندرانزلی است.

انتهای پیام/60002/ع40/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول