اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با واگذاری سالن ورزشی خلیج‌فارس خرمشهر به نابینایان

هیئت نابینایان و کم‌بینایان خرمشهر صاحب‌خانه شد

رئیس هیئت ورزش‌های نابینایان و کم‌بینایان خرمشهر گفت: با واگذاری سالن ورزشی خلیج فارس خرمشهر به نابینایان، هیئت نابینایان و کم‌بینایان این شهرستان صاحب‌خانه شد.

هیئت نابینایان و کم‌بینایان خرمشهر صاحب‌خانه شد

حمید شلهاوی‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرمشهر اظهار کرد: به دنبال مذاکرات انجام شده با سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان خرمشهر با درخواست واگذاری سالن ورزشی به هیئت نابینایان و کم بینایان موافقت شد.

وی اضافه کرد: با حمایت‌های محمد مظلومی رئیس فدراسیون نابینایان و کم بینایان و ارائه برنامه‌ها به مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان خوزستان و موافقت کمیسیون ماده 88، دستور برای تحویل سالن ورزشی خلیج فارس به این هیئت ابلاغ شد.

رئیس هیئت ورزش‌های نابینایان و کم‌بینایان خرمشهر تصریح کرد: سالن چندمنظوره خلیج فارس در دو سال گذشته در اختیار والیبال بوده و به دلیل عدم تعمیر و نگهداری اصولی با مشکل در سیستم گرمایشی، سرویس‌های بهداشتی و رختکن مواجه شده است.

وی ادامه داد: همچنین بدهکاری زیادی بابت هزینه‌های آب و برق دارد که من و اعضای هیئت با پشتکار تا حدودی این موارد را اصلاح کرده و برای استفاده ورزشکاران نابینا و کم بینای شهرستان مهیا کرده‌ایم.

شلهاوی‌زاده همچنین عنوان کرد: در حال حاضر گلبال آقایان مشغول فعالیت است و برای نخستین بار ورزش شهرستان را به گلبال بانوان نابینا تجهیز کرده‌ایم.

وی با بیان اینکه برنامه‌های خوبی نیز برای آینده در نظر گرفته‌ایم گفت: فوتبال، جودو و دو و میدانی نابینایان و کم بینایان را نیز فعال کرده‌ایم که این امر پس از راه اندازی سالن چند منظوره خلیج فارس محقق خواهد شد.

رئیس هیئت ورزش‌های نابینایان و کم‌بینایان خرمشهر ادامه داد: برای واگذاری سالن ورزشی به این هیئت و صاحب خانه شدن البته سنگ اندازی‌هایی از سوی برخی افراد که آفت ورزش شهرستان هستند صورت گرفته که با مذاکرات با عبدالله سامری نماینده مردم خرمشهر در مجلس شورای اسلامی خوشبختانه این مسائل برطرف شد.

انتهای پیام/72001/ع30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول