اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سومین دوره مسابقات تکواندو صورت گرفت

کسب 7 مدال طلا و نقره توسط تکواندوکاران البرزی در بازی‌های کشورهای اسلامی

تکواندوکاران استان البرز موفق شدند در دو بخش پومسه و کیوروگی بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی در مجموع بانوان و آقایان 6 مدال طلا و یک نقره کسب کنند.

کسب 7 مدال طلا و نقره توسط تکواندوکاران البرزی در بازی‌های کشورهای اسلامی

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان البرز، سومین دوره مسابقات تکواندو همبستگی کشورهای اسلامی که در شهر پالم بانگ کشور اندونزی برگزار شد، با افتخار‌آفرینی قهرمانان ملی‌پوش البرزی همراه بود.

این مسابقات با حضور 44 کشور در دو بخش پومسه و کیوروگی برگزار شد که تیم بانوان ملی‌پوش پومسه البرزی با 2 مدال طلا توسط نسترن جعفری و یک مدال طلا توسط بهاره قادریان به کار خود پایان داد.

همچنین در بخش کیوروگی نیز نمایندگان ملی‌پوش استان البرز مهدی خدابخشی، بهنام بیات و اکرم خدابنده هر کدام یک مدال طلا کسب کردند و سمانه ششپری نیز مدال نقره این دوره از مسابقات را از آن خود کرد.

گفتنی است، قهرمانان تکواندو استان البرز با کسب 7 مدال از مجموع 21 مدال کسب شده توسط کاروان اعزامی ایران به بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی، سهم یک سومی را به دست آوردند و در مجموع ورزشکاران کشورمان 21 عنوان را در رشته‌های مختلف این مسابقات از آن خود کردند.

انتهای پیام/2302/ز/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول