اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی قروه خبر داد

کاهش 25 درصدی وقوع جرائم خشن در قروه

فرمانده انتظامی شهرستان از کاهش 25 درصدی وقوع جرائم خشن و انواع سرقت‌ها از ابتدای سال‌جاری تاکنون در این شهرستان خبر داد.

کاهش 25 درصدی وقوع جرائم خشن در قروه

به گزارش خبرگزاری فارس از قروه، محمدرضا هاشمی‌فر صبح امروز در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح مستقر در قروه، اظهار کرد: در این یک ساله، ناجا 75 طرح عملیاتی متنوع از لحاظ بعد پیشگیرانه در وقوع انواع جرم با محوریت تقویت کار گروهی و هم‌افزایی یگان‌های عملیاتی انجام شده است.

وی افزود:  طی این مدت کشفیات مواد مخدر، و مشروبات الکلی و دستگیری سوداگران مرگ و انهدام باندهای تهیه و توزیع آن در شهرستان‌ها رشد 206 درصدی داشته‌ایم.

هاشمی‌فر از افزایش 92 درصدی کشف تجهیزات ماهواره‌ای و 193 درصدی سلاح غیرمجاز در این مدت خبر داد و گفت: در زمینه جمع‌آوری اقلام ضد فرهنگی نیز با رشد 350 درصدی مواجه بوده‌ایم.

به گفته فرمانده انتظامی منطقه قروه، کار ساماندهی و کنترل صنوف از جمله کافی‌نت‌ها، قهوه‌خانه‌های سنتی و کاروان‌های عروس نیز به صورت جدی در این شهرستان انجام گرفته است.

هاشمی‌فر در ادامه با بیان اینکه یکی از ماموریت‌های تاثیرگذار در زمینه احساس امنیت، کارآمدی مرکز فوریت‌های پلیسی 110 است، گفت: با نظارت ویژه و ایجاد حساسیت در مسئولیتی که در این فرآیند کاری فعالیت دارند، از جمله اپراتوری، ابلاغ پیام، نحوه حضور و نحوه اقدام و بازخورد مناسب، طی یک سال گذشته این سامانه پاسخگوی 20 هزار و 525 مورد از تماس‌های تلفنی شهروندان در حوزه‌های مختلف انتظامی بوده است.

وی افزود: جلسات ماهیانه ملاقات با مردم از طریق اطلاع‌رسانی توسط سامانه 197 به صورت چهره به چهره انجام و مشکلات شهروندان به صورت مستقیم مورد بررسی و رسیدگی قرار می‌گیرد.

فرمانده انتظامی منطقه قروه از افزایش 45 درصدی تماس با سامانه 197 در این مدت خبر داد و افزود: در بحث استانداردسازی و تعالی رفتار کارکنان با ارباب رجوع که با ارزش‌ترین و مهم‌ترین تکیه‌گاه پلیس به شمار می‌رود، افزایش 65 درصدی تقدیر از عملکرد و کاهش 42 درصدی انتقاد از پلیس شهرستان را شاهد بوده‌ایم.

هاشمی‌فر گفت: در امور خدماتی مرتبط با فعالیت‌های انتظامی کاهش مدت زمان اجرای این امور در شهرستان اجرایی شده است که خدمات انجام گرفته در بخش اعزام مشمولین، شماره‌گذاری خودرو و موتورسیکلت، صدور گواهینامه رانندگی، انگشت‌نگاری و استعلام سوابق متقاضیان گواهی سوء پیشینه بوده است.

وی در پایان گفت: تمامی این موفقیت‌ها در سایه همدلی، تعامل و همکار مردم و مسئولان شهرستان به دست آمده است که مولفه‌های اصلی اقتدار پلیس در همین نکات نهفته است.

انتهای پیام/79009/ح30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول