اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس گزارش می‌دهد

پیاده‎روی خانوادگی؛ میهمان مردم شهر سرسبز کیلان

همایش بزرگ پیاده‎روی خانوادگی با حضور پرشور مردم شهرستان دماوند در باغ شهر کیلان، نگین سرسبز استان تهران برگزار شد.

پیاده‎روی خانوادگی؛ میهمان مردم شهر سرسبز کیلان

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، مسئولان شهرستان دماوند در این همایش بزرگ ورزشی که با استقبال گرم و پرشور مردم شهرستان دماوند مواجه شده بود، شرکت کرده و گامی در نهادینه کردن ورزش همگانی برداشتند.

برگزاری برنامه‎های متنوع هنری و ورزشی با اجرای هنرمندانی چون شهرام لاسمی (قلقلی) و عمو شکلات برای کودکان، اجرای حرکات ژیمناستیک توسط نونهالان دماوندی، اجرای ورزش‎های رزمی توسط هیئت‎های ورزشی، اجرای حرکات نمایشی با توپ فوتبال توسط گروهی که نامشان در کتاب رکوردهای گینس ثبت شده، حضور عباس غزالی و عباس جمشیدی دو هنرمند بازیگر کشورمان از جمله برنامه‎هایی بود که در این همایش ورزشی اجرا شد.

گفتنی است؛ همایش پیاده‎روی نگین سبز استان تهران در برنامه صبح و نشاط شبکه سوم سیمای جمهوری اسلامی ایران، به صورت زنده روی آنتن رفت.

در پایان این مراسم شاد و مفرح ورزشی، یک دستگاه خودرو پراید به قید قرعه به یکی از شرکت‎کنندگان در پیاده‎روی رسید.

جالب توجه اینکه در اولین قرعه‎کشی خودرو پراید نام یک سرباز وظیفه نیروی انتظامی انتخاب شد، اما به دلیل عدم حضور وی در آن لحظه طبق قانون این‎گونه همایش‎ها، قرعه‎کشی مجدد انجام شد و خودرو به شخص دیگری رسید.

شهردار دماوند با انجام یک حرکت خوب اعلام کرد که چون سرباز مجبور بود در پست خود حاضر باشد، یک هزینه کامل عتبات عالیات از طرف شهرداری و شورای اسلامی شهر دماوند به وی اهدا خواهد شد.

در ادامه برنامه و در زمان قرعه‎کشی سایر جوایز، سرباز مذکور توانست خود را به مراسم برساند و به دعوت مجری و مسئولان به روی صحنه اجرای برنامه رفت و خودش را معرفی کرد و این بار شهردار شهر کیلان با مشارکت اسپانسر برنامه، خودروی پراید دیگری به وی اهدا کردند و جایزه عتبات عالیاتی که به وی داده شده بود برای حاضران دیگر قرعه‌کشی شد.

جوایز دیگر برنامه شامل دو دستگاه رایانه همراه اهدایی نماینده مردم دماوند و فیروزکوه در مجلس، دو کمک هزینه سفر به سرزمین وحی اهدایی فرماندار شهرستان، تعداد چند کمک هزینه سفر به مکه و عتبات عالیات و مشهد مقدس، چند دستگاه دوچرخه و چندین وجوه نقد و سکه هدیه می‎شد.

انتهای پیام/2568/ل30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول