اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان خبر داد

احداث 1200 کیلومتر راه روستایی در سیستان و بلوچستان

مدیر کل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان گفت: تا پایان برنامه پنجم توسعه 1200 کیلومتر راه و روستایی در سیستان و بلوچستان ساخته خواهد شد.

احداث 1200 کیلومتر راه روستایی در سیستان و بلوچستان

ابوالفضل باقرنیا امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار داشت: در راستای توسعه و تکمیل شبکه راه‌های روستایی در سال جاری مبادرت به اجرای آسفالت سرد محورهای الله آباد – دومک بطول شش کیلومتر در شهرستان زاهدان، کارواندر- گوهر کوه بطول 5 کیلومتر در شهرستان خاش، لورگ خاری- راشک بطول 9 کیلومتر در شهرستان هیرمند و همچنین اجرای 20 کیلومتر آسفالت سطحی در راه‌های روستایی شهرستان زابل کرده است.

مدیر کل راه و شهر سازی سیستان و بلوچستان افزود: در این راستا حدود 200 کیلومتر راه روستایی در حال حاضر در سطح حوزه استحفاظی آماده اجرای آسفالت بوده که به محض تأمین اعتبارات مورد نیاز نسبت به آسفالت آن اقدام خواهد شد.

باقرنیا اذعان داشت: پروژه های در دست اقدام راه روستایی بالغ بر330 پروژه بطول حدود 1200 کیلومتر بوده که در صورت تأمین اعتبارات مورد نیاز تا پایان برنامه پنجم توسعه تماماً به بهره برداری خواهند رسید.

انتهای پیام/75004/ن20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول