اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مسئولان

نمایشگاه «آسمانی‌ها» در شرق استان تهران برپا شد

نمایشگاه «آسمانی‌ها» با هدف شناخت و حفظ آرمان‎ها و ارزش‎های شهدا با حضور شماری از مسئولان در شرق استان تهران برپا شد.

نمایشگاه «آسمانی‌ها» در شرق استان تهران برپا شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران به نقل از روابط عمومی آبفای شرق استان تهران، سیدحسین حسینی، مسئول برگزاری نمایشگاه «آسمانی‌ها» در شرق استان تهران اظهار داشت: امروز شناخت و حفظ آرمان‎ها و ارزش‎های شهدای گران‎قدری که در پاسداری از این مرز و بوم جان خود را فدا کرده‎اند، از سخت‎ترین، حساس‎ترین و مهم‎ترین وظایفی است که بر عهده ماست و به راستی حیات راستین این ملت در گرو پاسداری و حفظ این ارزش‎هاست.  

حسینی در ادامه افزود: هفته دفاع مقدس با یادآوری از خودگذشتگی‎های رزمندگان و شهدای جنگ تحمیلی، زنگ بیدارباش مجدد برای جاماندگان از این قافله بود.

مسئول برگزاری نمایشگاه «آسمانی‌ها» در شرق استان تهران ادامه داد: در حاشیه برگزاری نمایشگاه فوق به همت دفتر بسیج مراسم زیارت عاشورا، تهیه و نصب پوستر، اطلاعیه، پارچه ‌نوشته و بنر با این موضوع و نصب در دفتر بسیج و ادارات تابعه، برگزاری اردوی یک روزه برای برادران بسیجی به منظور گرامیداشت یاد و خاطره ایثارگران هشت سال دفاع مقدس صورت پذیرفت.

گفتنی است؛ مدیرعامل شرکت آبفای شرق استان تهران نیز به همراه مدیران و معاونان از نمایشگاه فوق بازدید به عمل آورده و ضمن تقدیر از برپایی این نمایشگاه ابراز امیدواری کرد که این اقدامات خالصانه در راستای ترویج فرهنگ دفاع مقدس و ایثار و شهادت است، مورد قبول امام راحل و شهدا قرار گیرد.

انتهای پیام/2568/ر/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول