اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با آرای هیئت داوران

پانزدهمین جشنواره تئاتر استانی در قم برترین‌های خود را شناخت

هیئت داوران پانزدهمین جشنواره تئاتر استانی در قم، آرای خود را در بخش‌های کارگردانی، نمایش‌نامه‌نویسی، پوستر، موسیقی، طراحی لباس، طراحی صحنه و بازیگری زن و مرد اعلام کرد.

پانزدهمین جشنواره تئاتر استانی در قم برترین‌های خود را شناخت

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، هیئت داوران پانزدهمین جشنواره تئاتر استانی در قم، متشکل از سعید اسدی، رضا حامدی‌خواه و پیام فروتن، پس از ارزیابی 6 اثر راه یافته به بخش مسابقه این جشنواره در بخش پوستر و بروشور از میان کاندیداها به نمایش «مرا بیدار کن از خواب جناب مک داف» لوح تقدیر و مبلغ 2 میلیون ریال اهدا کردند.

در بخش موسیقی نیز مبلغ 2 میلیون ریال و لوح تقدیر به نمایش «تاریکخانه درد» تعلق گرفت و در بخش طراحی لباس نیز لوح تقدیر و مبلغ سه میلیون ریال به نمایش «رضا» اعطا شد.

هیئت داوران در بخش طراحی لباس نیز مبلغ سه میلیون ریال به همراه لوح تقدیر را به نمایش «تاریکخانه درد» اهدا کردند.

در بخش بازیگری مرد نیز هیئت داوران، مرتضی جلالی را به عنوان بازیگر مرد در رتبه سوم با اهدای لوح تقدیر و مبلغ 2 میلیون ریال برای نمایش «تاریکخانه درد» مورد تقدیر قرار دادند.

جایزه دوم بازیگری که لوح تقدیر و مبلغ چهار میلیون ریال بود به سید محمد حسینی در نمایش «مصدری ملس برای سرزمین مؤخر یا شاید مقدم» تعلق گرفت.

در این بخش هیئت داوران دیپلم افتخار و مبلغ 6 میلیون را به کمال کلانتری برای دستیابی به رتبه نخست بازیگری مرد در نمایش «رضا» اهدا کرد.

هیئت داوران در بخش بازیگری زن نیز جایزه سوم که لوح تقدیر و مبلغ 2 میلیون ریال بود را به زینب آهنگ برای نمایش «می‌خواستم اسب باشم» اعطا کردند.

جایزه دوم بازیگری زن نیز که لوح تقدیر و مبلغ چهار میلیون ریال بود به حمیده عمویی و زکیه بهبهانی در نمایش «می‌خواستم اسب باشم» تعلق گرفت.

هدیه مقام نخست بازیگری زن شامل مبلغ 6 میلیون ریال همراه با دیپلم افتخار به مائده عبداللهی در نمایش «رضا» اهدا شد.

هیئت داوران در بخش کارگردانی لوح تقدیر و مبلغ 2 میلیون ریال را به رضا کوچک‌زاده در رتبه سوم کارگردانی نمایش «می‌خواستم اسب باشم» اهدا کردند.

همچنین جایزه دوم کارگردانی که لوح تقدیر و مبلغ چهار میلیون ریال بود به مرتضی عقیلی برای کارگردانی نمایش «تاریکخانه درد» تعلق گرفت.

هیئت داوران، دیپلم افتخار و مبلغ 6 میلیون ریال را به عنوان جایزه اول کارگردانی به سالار حسینی، علی هاشمی و مرتضی جلیلی‌دوست برای کارگردانی نمایش «رضا» اهدا کردند.

در بخش نمایش‌نامه‌نویسی جایزه سوم که مبلغ 2 میلیون ریال به همراه لوح تقدیر بود به صدرا میره‌ای برای نمایش «مصدری ملس برای سرزمین مؤخر یا شاید مقدم» اهدا شد.

همچنین مبلغ چهار میلیون ریال به همراه لوح تقدیر به عنوان جایزه دوم نمایش‌نامه‌نویسی به محمدرضا شاه‌مردی تعلق گرفت.

در این بخش جایزه نخست که شامل دیپلم افتخار و مبلغ 6 میلیون ریال بود به گروه نمایش «رضا» به نویسندگی مائده عبداللهی و فاطمه صفایی اهدا شد.

پانزدهمین جشنواره تئاتر استانی قم که از 9 مهرماه سال‌جاری با رقابت 6 نمایش آغاز شده بود با معرفی برترین‌ها در هر بخش به کار خود پایان داد.

انتهای پیام/78005/م30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول