اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر اجرایی هشتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر خیابانی مریوان:

آئین‌نامه مدون نیاز جشنواره تئاتر است

دبیر اجرایی هشتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر خیابانی مریوان گفت: با وجودی که چارچوبی برای برگزاری جشنواره تعیین کردیم اما باز هم نیاز به آئین‌نامه مدون کاملاً احساس می‌شود.

آئین‌نامه مدون نیاز جشنواره تئاتر است

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، خالد قادری شامگاه جمعه در جمع نمایندگان رسانه‌های گروهی با اشاره به اینکه امسال علاوه بر سطح شهر مریوان در برخی روستاها نیز شاهد اجرای نمایش‌های جشنواره بین‌المللی تئاتر خیابانی بوده‌ایم گفت: در روستاهای ینگی جه، بردرشه، نی، پیرصفا، کانی دینار و جوجه‌سازی هرکدام یک یا 2 اثر اجرا شد.

وی با بیان اینکه استقبال مردم روستاها از جشنواره مطلوب بوده است اظهار کرد: در برخی روستاها خواستار اجرای نمایش بیشتر بودند که به این تقاضا پاسخ مثبت داده شد.

دبیر اجرایی هشتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر خیابانی مریوان تصریح کرد: بعضی گروه‌ها نیز خود خواستار اجرا در روستاها بودند که در این راستا نسبت به اعزام آنها اقدام لازم صورت گرفت.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مریوان با بیان اینکه در مجموع 13 نمایش داخلی در روستاهای اطراف این شهر به اجرا درآمد گفت: بنا به همزمانی ایام جشنواره با روزهای تعطیلی مدارس، امکان استفاده از این ظرفیت برای اجرای نمایش فراهم نشد.

قادری نبود آئین‌نامه مدون به صورتی که تقسیم وظایف مناسبی بین دبیرخانه در تهران و استان کردستان و همچنین شهرستان مریوان وجود داشته باشد را ضعف بزرگ جشنواره عنوان کرد و گفت: با وجودی که چارچوبی برای برگزاری جشنواره تعیین کردیم اما باز هم نیاز به آئین‌نامه مدون کاملا احساس می‌شود.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد با اتخاذ تدابیر لازم زمینه رشد و تعالی تئاتر کشور بویژه در حوزه تئاتر خیابانی فراهم شود.

انتهای پیام/79012/ل20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول