اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

علی حمودی:

نتایج استقلال ربطی به من ندارد / کیفیت لیگ خوب نیست

بازیکن تیم فوتبال سپاهان گفت: من بازیکن سپاهانم و نتایج استقلال ربطی به من ندارد.

نتایج استقلال ربطی به من ندارد / کیفیت لیگ خوب نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، علی حمودی پس از تساوی تیمش برابر مس کرمان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: می‌توانستیم در این دیدار پیروز شویم و خودمان را به صدر جدول نزدیک‌تر کنیم اما تیم مس برای تک امتیاز آمده بود و ما هم در کمال تاسف نتوانستیم سه امتیاز را کسب کنیم.

وی در پاسخ به این سئوال که استقلال هم در لیگ قهرمانان آسیا حذف شد و نظر شما در این مورد چیست تصریح کرد: من بازیکن سپاهانم و کاری به استقلال و نتایج آن ندارم و کار آنها به خودشان مربوط است.

بازیکن تیم فوتبال سپاهان همچنین در پاسخ به این سئوال که آیا نبود هادی عقیلی و یعقوب کریمی در کسب نتیجه تساوی برابر مس کرمان تاثیرگذار بود ادامه داد: درست است که این دو نفر بازیکنان بزرگی هستند اما در خط دفاع در این بازی مشکل خاصی نداشتیم و تنهادر خط حمله بود که مانند بازی‌های گذشته نبودیم.

وی همچنین در پاسخ به این سئوال که چرا آرش افشین در پایان این بازی قهر کرد افزود: آرش افشین هم به‌طور حتم به دلیل بازی نکردنش ناراحت بوده که این کار را انجام داده است.

حمودی با اشاره به کیفیت لیگ گفت: این کیفیت چندان خوب نیست اگر تیم‌های پایین‌تر با تیم‌های مدعی خوب بازی می‌کنند در بازی‌های دیگرشان یا مساوی می‌کنند یا می‌بازند و کیفیت لیگ نیز تاکنون چیز خاصی را نشان نداده است.

وی گفت: نمی‌دانم به تیم ملی دعوت می‌شوم یا خیر در این مورد کادر فنی باید نظر بدهند.

انتهای پیام/63020/صا20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول