اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

گزارش فارس از بازی صبا و پرسپولیس

طلسم شکست ناپذیری صبا در برابر سرخابی‌ها شکسته نشد

تیم‌های فوتبال پرسپولیس و صبای قم از هفته سیزدهمین لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور امروز در قم به مصاف هم رفتند که این دیدار با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

طلسم شکست ناپذیری صبا در برابر سرخابی‌ها شکسته نشد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، از هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور از ساعت 18:15 دقیقه تیم‌های صبای قم و پرسپولیس تهران در ورزشگاه یادگار امام قم به مصاف هم رفتند.

تیم فوتبال صبای قم در این مسابقه با ترکیب مهرداد طهماسبی، اکبر صادقی، سید مهدی حسینی، محمود شفیعی، مرتضی کاشی، مهدی مومنی، روزبه چشمی، کیوان امرایی، محسن بیات، فرید بهزادی کریمی، غلامرضا عنایتی، به سرمربیگری محمد مایلی کهن به میدان رفتند.

برای پرسپولیس در این بازی نیلسون کوریا، سیدجلال حسینی، محسن بنگر، میثم حسینی، محمدرضا خانزاده، ابوالقاسم دهنوی، مهرداد کفشگری، امید عالیشاه، پیام صادقیان، محمدرضا خلعتبری، پیام صادقیان، محمدرضا خلعتبری و سیدمهدی سیدصالحی به سرمربیگری علی دایی به میدان رفتند.

قضاوت این بازی بر عهده تورج حق‌وردی بود و حسن کامرانی‌فر و آرمان اسعدی به عنوان کمک داور و پیروز سیف‌الله‌پور به عنوان داور چهارم حق‌وردی را در این بازی کمک کردند.

در ابتدای دیدار بازیکنان پرسپولیس بازی را هجومی آغاز کردند و در همان دقایق نخست مسابقه چند موقعیت خطرناک بر روی دروازه صبا خلق کردند که در یک نوبت شوت سرکش صادقیان از بالای دروازه به بیرون رفت.

علی دایی سرمربی پرسپولیس و بختیاری زاده مربی تیم صبا از ابتدا تا پایان مسابقه از کنار زمین بازی را دنبال کردند.

دقیقه 13 شوت دهنوی از کنار دروازه صبا به بیرون رفت که آه از دل علی دایی و هواداران پرسپولیس بلند شد و در ادامه بازی و در دقیقه 17 شوت عنایتی در موقعیت تک به تک با دروازبان پرسپولیس به بیرون رفت.

در ادامه این حرکت پس از اعتراض علی دایی به تصمیم کمک داور، مایلی کهن به سمت علی دایی رفت و از وی خواست که بر روی نیمکت بنشیند.

در این صحنه مایلی کهن به شدت از سوی هواداران پرسپولیس مورد اعتراض قرار گرفت و علیه او شعار داده شد و علی دایی نیز مورد تشویق قرار گرفت.

در دقیقه 21 ضربه سر مرتضی کاشی مدافع پیش تاخته صبا با عکس‌العمل نیلسون گوریا به بیرون رفت.

همچنین در دقیقه 23 پیام صادقیان از سوی داور با کارت زرد مواجه شد.

در دقیقه 41 روی سانتری که از سمت چپ بازیکنان صبا روی دروازه پرسپولیس انجام دادند، ضربه سر مرتضی کاشی به تور دروازه پرسپولیس چسبید و نیمه اول به سود صبا پایان یافت.

در نیمه دوم و در دقیقه 51 بازی به علت مصدومیت کیوان امرایی بازیکن تیم صبای قم لحظاتی بازی متوقف شد که بازیکن مصدوم با برانکارد به بیرون زمین برده شد ولی این بازیکن بلافاصله به زمین مسابقه برگشت.

در دقیقه 57 مسابقه محمد نوری بازیکن سابق صبا به جای ابوالقاسم دهنوی در ترکیب تیم پرسپولیس به میدان رفت و یک دقیقه بعد ضربه سر بازیکن تیم پرسپولیس به تور کناری دروازه برخورد کرد که تماشاگران که تصور می‌کردند توپ گل شده است از جا برخاستند.

در ادامه بازی مایلی کهن دست به یک تعویض زد و در دقیقه 61 مسابقه مجید هوتن به جای فرید بهزادی کریمی در ترکیب تیم صبا قرار گرفت.

در دقیقه 62 مجید هوتن ضربه محکمی از راه دور روانه دروازه پرسپولیس کرد که نیلسون این ضربه را با عکس‌العملی زیبا دفع کرد.

در دقیقه 69 بازی یکی از هواداران پرسپولیس به درون میدان مسابقه آمد و به سرعت به سمت علی دایی حرکت کرد اما در حالیکه چند قدم مانده بود به علی دایی برسد، توسط یگان ویژه دستگیر شد.

محسن بیات در دقیقه 71 بازیکن تیم پرسپولیس را پشت محوطه جریمه صبا با خطا متوقف کرد که با کارت زرد داور مسابقه جریمه شد که البته بازیکنان پرسپولیس معتقد بودند که این حرکت بازیکن صبا مستحق کارت قرمز است.

در دقیقه 72 پیام صادقیان و امید عالیشاه جای خود را به غلامرضا رضایی و هادی نوروزی در ترکیب پرسپولیس دادند و در دقیقه 74 حمله سنگین پرسپولیس منجر به ضربه محمد نوری شد که این ضربه نیز راهی به دروازه صبا نداشت.

در دقیقه 75 بازی ابوالفضل ابراهیمی در ترکیب تیم صبا به زمین رفت و در ادامه در معدود حملات تیم صبا در نیمه دوم مهدی مومنی توپ را از کنار دروازه پرسپولیس به بیرون زد.

بنگر در دقیقه 82 مسابقه با خطا بر روی بازیکن تیم صبا با کارت زرد داور مواجه شد و به دلیل سه کارته شدن بازی بعدی این تیم مقابل داماش را از دست داد.

در دقیقه 90 سیدمهدی سیدصالحی در پی اشتباهات متعدد مدافعان صبا با یک ضربه دقیق توپ را به تور دروازه صبا چسباند و گل تساوی پرسپولیس را به ثمر رساند و این دیدار در شرایط به تساوی رسید که تیم فوتبال صبای قم مدت‌ها است در ورزشگاه یادگار امام قم به سرخابی‌های پایتخت نباخته است.

انتهای پیام/78010/ت40/آ3004 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول