اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سخنان تند مایلی کهن علیه علی دایی در نشست خبری

300 میلیون به کسی داده‌اید که دست راست و چپش را بلد نیست/کارچاق کن و رسانه ندارم

سرمربی صبای قم گفت: 300 میلیون تومان به کسی داده‌اید که دست چپ و راست‌ خود را بلد نیست، خب از خانواده خود کسی را بیاورید که داوری هم بکند.

300 میلیون به کسی داده‌اید که دست راست و چپش را بلد نیست/کارچاق کن و رسانه ندارم

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، محمد مایلی کهن امشب پس از دیدار تیم‌های صبای قم و پرسپولیس تهران که در ورزشگاه یادگار امام قم برگزار شد، خواستار انعکاس دقیق مطالب مطرح شده خود از سوی خبرنگاران شد.

وی با اشاره به موقعیت مطلوب زمین چمن ورزشگاه یادگار امام گفت: در شرایطی که استان قم یک استان کم آب است انسان لایقی وجود دارد مثل آقای محمدی و همکارانش و یکی از بهترین چمن‌ها در این ورزشگاه مهیا شده است، از استاندار، شهردار و مسئولان محلی می‌خواهیم که از این افراد زحمتکش تقدیر کنند.

سرمربی تیم صبای قم اظهار کرد: در شروع بازی خوب نبودیم و تیم بزرگ پرسپولیس چند موقعیت ایجاد کرد؛ به تدریج وضعیت ما بهتر شد و توانستیم که گل بسیار زیبایی به ثمر برسانیم با توجه به اینکه خط دفاع پرسپولیس قوی و بلند زدن هستند ولی گفته بودیم که سانت‌ها کم ارتفاع باشد که این تاکتیک نتیجه داد.

وی بیان داشت: در نیمه دوم با وجود اینکه تیم پرسپولیس از اکثر قریب به اتفاق بازیکنان ملی پوش بهره می‌برد و بازیکنان جایگزین هم ملی پوش بودند ولی بازی به سمت فوتبال دهه 60 پیش رفت و در آن مقاطع می‌توانستیم با هوشیاری در ضد حملات به گل‌ها اضافه کنیم.

مایلی کهن ادامه داد: بازی تماشاگر پسند و زیبا بود، گل خوردن در دقیقه 92 سخت است ولی از همه بازیکنانم تشکر می‌کنم، از نتیجه راضی نیستم ولی از زحمتی که بازیکنان ما کشیدند فوق‌العاده راضی هستم.

وی در پاسخ به سئوالی در خصوص اعتراض به علی دایی بیان کرد: آقایان در همه بازی‌ها به گونه‌ای رفتار می‌کنند که همه چیز را تحت تاثیر خود قرار دهند، ببینید چه بلایی که در این مدت سر آقای قهرمانی نیاوردند؛ پای یک بدنساز وسط است و به آقایان وابستگی دارد و اگر جریانی بوده است به نفع آقایان بوده است.

سرمربی تیم فوتبال صبای قم با اشاره به اینکه فوتبال جنگ نیست و باید مردانه مبارزه کرد، گفت: کارچاق کن دارند که اسم آنها را نماینده گذاشته‌اند، هکتار هکتار زمین گرفته‌اند باز هم طلب‌کار هستند.

وی اضافه کرد: 300 میلیون تومان به کسی داده‌اید که دست چپ و راست‌ خود را بلد نیست، از خانواده خود کسی را بیاورید که داوری هم بکند.

مایلی کهن گفت: آیا داوری به ضرر ما تا به حال نبوده است؟ بنده نه کار چاق کن دارم و نه رسانه، زمین و زمان را به هم ریخته‌اند مگر چه اتفاقی افتاده است؟ بازیکنان در زمین مبارزه می‌کنند و هر تیمی که قوی‌تر بود بازی را می‌برد، ببینید چقدر آدم‌ها را زیر پای خود له کرده‌اند و آخرین آنها آقای قهرمانی بوده است.

وی بیان کرد: در 11 هفته نمونه بیاورید بنده راجع به داوری صحبت کرده‌ باشم یا یک بار از روی نیمکت بلند شده‌ باشم، ما در قم میزبان بودیم و به نوعی آمده‌اند که جریان داوری را به نفع خود تمام کنند.

سرمربی تیم فوتبال صبای قم بیان کرد: در دادگاه مردانه گفتم که اینها را گفتم و یک کلمه را رد نکردم ولی این آقا که اینجا می‌آید گفته بود که این مسائل را نگفته‌ام.

وی اضافه کرد: بنده بودم که از پرسپولیس شکایت کردم؟ برخی از بچه‌ها به نان شب خود محتاج بودند ولی به خود اجازه ندادند از پرسپولیس شکایت کنند، همه مسائل را در سود می‌بینند با وجود اینکه وضعشان خوب است.

مایلی کهن بیان کرد: من 6 سال پیش عنوان کردم که فساد وجود دارد؛ وقتی آقایان می‌بازند همه را متهم می‌کنند؟

وی به استقبال کم مردم قم از بازی‌های تیم صبا اشاره کرد و اظهار کرد: فاصله استادیوم با مرکز شهر دور است و کسی به این استادیوم نمی‌آید؛ زمانی می‌گفتند که تیم صبا بازیکن بومی ندارد ولی سه بازی است که سید مهدی حسینی بازیکن جوان بومی در تیم بازی می‌کند.

سرمربی تیم فوتبال صبا با اشاره به استقبال مردم قم از بازی‌های تیم فوتسال تصریح کرد: اگر همه بازیکنان ما از قم باشند باز هم تماشاگر به ورزشگاه نمی‌آید، فوتبال ورزش فرا مرزی شده است، یکی از دلایل عمده استقبال کم این است که بازی‌ها باید در مرکز شهر انجام شود تا رفت و آمدها آسان‌تر شده و تماشاگران استقبال بیشتری از بازی‌های تیم صبا داشته‌ باشند.

وی در خصوص اعتراض خود به دایی بیان کرد: ببینید چه کسی به داور حمله می‌کند و همه ارکان فوتبال را زیر سئوال می‌برد؛ حمله آقایان به جامعه داوری به خاطر آن بازی که باخته بودند نبود، بلکه زمینه‌سازی برای بازی‌های دیگر بود که سر تیم‌های دیگر را ذبح کنند، چه موردی بود که ایشان به داور چهارم اعتراض کرد؟ آنها به دنبال این بودند که یک قهرمانی دیگر بسازند.

مایلی کهن در خصوص اظهار نظر درباره قطبی اضافه کرد: من روزی درباره آقای قطبی صحبت کردم که ایشان گفت دیوانه بودم به ایران آمدم؛ بنده گفتم شما رزومه کاری نداشتی و سال‌ها در ایران نبودی و گذرنامه ایرانی و شناسنامه ایرانی نداشتی و پاسخ ایشان را دادم.

وی در ادامه تاکید کرد: اگر استنباط من این بود که آقایان به دنبال این هستند که فساد از بین برود، یقین بدانید که من هم این کار را می‌کردم ولی آنها به دنبال مسائل شخصی خود هستند، چطور آن موقع که قهرمانی برای آنها پنالتی گرفت نگفتند که فساد است. عوامل خود آقایان وجود دارند من خسته شدم که آنقدر دادگاه رفته‌ام در دادگستری شعبه به نام بنده زده شده است.

سرمربی تیم فوتبال صبا ادامه داد: شک نکنید که این‌ها سیاه بازی‌های متداول است که انجام می‌شود.

انتهای پیام/78010/ح40/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول