اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

دولت هنیه: مصر موضع رسمی خود در قبال تهدیدات علیه غزه را اعلام کند

دولت منتخب فلسطین در نوار غزه به نخست‌وزیری «اسماعیل هنیه» از مقامات مصری خواست موضع رسمی خود را در برابر تهدیدات اخیر قاهره علیه غزه اعلام کنند و از چنین تهدیداتی دست بردارند.

دولت هنیه: مصر موضع رسمی خود در قبال تهدیدات علیه غزه را اعلام کند

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، «ایهاب غصین» سخنگوی دولت منتخب فلسطین طی اظهاراتی در صفحه شخصی خود در فیس‌بوک نوشت: با توجه به تکرار خبرهایی مبنی بر تهدید مصر علیه نوار غزه، از مقامات مصری می خواهیم موضع رسمی این کشور را در قبال این تهدیدات به صورت علنی بیان کند، زیرا آنچه در این خبرها آمده است تهدیدی علیه امنیت شهروندان فلسطینی است.

غصین در ادامه تصریح کرد: اگر مواضع رسمی مصر تکذیب چنین تهدیدهایی باشد، می توان این تهدیدات را نوعی جنجال و کذب رسانه ای آن هم از سوی برخی مطبوعات و رسانه های مصری دانست اما اگر این روند ادامه پیدا کند مشخص می شود قاهره در شیوه تعامل با ملت فلسطین حسن نیت ندارد.

وی همچنین عنوان کرد: خبرگزاری فلسطینی «معا» گزارش داد مصر حتی امکان حمله نظامی به نوار غزه را بعید نمی داند، این نوشته همگام با تبلیغات منفی رسانه های رژیم اشغالگر و برخی از رسانه های مصری است که کارشان موضع گیری علیه ملت فلسطین در نوار غزه است، این هماهنگی ها می تواند دلیلی بر سیاست و هدف واحد رسانه های فلسطینی، مصری و صهیونیستی علیه باریکه غزه باشد.

ایهاب غصین افزود: حتی روزنامه عبری زبان «معاریو» نیز نوشته که مصر مواضعی را در نوار غزه مشخص کرده و در صورتی که عملیات گروه های مسلح در صحرای سینا ادامه یابد، جنگنده های مصری این مواضع را در نوار غزه هدف قرار خواهند داد.

انتهای پیام/ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول