اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش و پرورش کرمانشاه اعلام کرد

تایید سوابق ایثارگری 220 فرهنگی با تلاش نماینده مردم قصرشیرین در مجلس

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت: سوابق ایثارگری بیش از 220 نفر از فرهنگیانی که در دوران دفاع مقدس در مناطق جنگی خدمت کرده‌اند، با تلاش نماینده مردم قصرشیرین در مجلس تایید شده است.

تایید سوابق ایثارگری 220 فرهنگی با تلاش نماینده مردم قصرشیرین در مجلس

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، جلال امینی بعد ازظهر امروز در جمع فرهنگیانی که در دوران دفاع مقدس در مناطق جنگی خدمت کرده‌اند، گفت: یکی از موضوعات اصلی در آموزش و پرورش کمبودهای اقتصادی است و منابع دولتی پاسخ‌گوی ایده‌های فرهنگیان نیست.

امینی عنوان کرد: از 100 درصد بودجه حدود 96 درصد هزینه پرسنلی است و آموزش و پرورش در شرایط فعلی با 4 درصد اعتبارات چرخانده می‌شود و این معضل همواره دغدغه مدیران بوده که باید قوانینی برای افزایش منابع تدوین شود.

به گفته مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه، طی دو سال گذشته مصوبات خوبی در مجلس شورای اسلامی تصویب شده که از جمله آن‌ها می‌توان به ایمن‌سازی و مقاوم‌سازی مدارس اشاره کرد.

امینی با اشاره به اینکه نیاز دانش آموزان امروز با گذشته متفاوت است، اظهار داشت: باید کارهای فرهنگی با بودجه مناسب انجام شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه بر پرداخت به‌موقع حقوق فرهنگیان بازنشسته تاکید کرد و گفت: سوابق ایثارگری بیش از 220 نفر از فرهنگیانی که در دوران دفاع مقدس در مناطق جنگی خدمت کرده‌اند، با تلاش فتح‌الله حسینی نماینده مردم قصرشیرین در مجلس تایید شده است.

امینی با اشاره به جدیت فتح‌الله حسینی در پی‌گیری مطالبات مردم و فرهنگیان، عنوان کرد: احکام این افراد باید صادر شود و حق و حقوق ایثارگری آن‌ها در ردیف دیون قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/2700/ت20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول