اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس:

اعتبار راه‌آهن بوشهر ـ شیراز از محل فروش اوراق مشارکت تامین می‌شود

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی گفت: اعتبار راه‌آهن بوشهر ـ شیراز از محل فروش اوراق مشارکت تامین می‌شود.

اعتبار راه‌آهن بوشهر ـ شیراز از محل فروش اوراق مشارکت تامین می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر عبدالکریم جمیری امروز در جمع نمازگزاران جمعه در بوشهر گفت: یکی از دغدغه‌های اصلی مردم موضوع اشتغال و مسائل اقتصادی است که باید مسئولان به این مشکلات مهم مردم توجه ویژه کند.

وی افزود: موضوع بیکاری در بین جوانان از جمله مشکلات اساسی آنان است که با توجه به وجود قابلیت‌‌های اقتصادی بوشهر باید این مشکل هر چه سریعتر برطرف شود.

نماینده مردم درمجلس شورای اسلامی تاکید کرد: با تعامل و هماهنگی مسئولان و اصحاب رسانه می‌توان راهکار اساسی برای حل این مشکلات ارائه کرد.

جمیری با تأکید بر اینکه مشکلات اقتصادی در حوزه نفت با سفر مسئولان وزارتخانه نفت بررسی می‌شود گفت: با وزیر نفت دوبار مذاکره و جلسه داشته‌ام که در خصوص مشکلات اشتغال با وی به توافقاتی دست یافته‌ایم.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی از اختصاص اعتباری ویژه مناطق حلیله و بندرگاه خبر داد و گفت: در بودجه امسال اعتبار قابل توجهی برای این دو منطقه مصوب شده است.

وی همچنین از اختصاص اوراق مشارکت برای اجرای پروژه راه‌آهن بوشهر خبر داد و گفت: با توجه به اینکه راه‌آهن بوشهر ـ شیراز از طرح‌های راکد‌مانده در استان است اخیراً به توفیقاتی دست یافته‌ایم و قرار است اعتبار این طرح از محل فروش اوراق مشارکت تامین شود.

جمیری در ادامه به اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران در عرصه بین‌الملل اشاره کرد و گفت: امروز نظام اسلامی ایران علی‌رغم اینکه در فشارهای تبلیغاتی، سیاسی و اقتصادی قرار دارد ولی در برابر دشمنان سرافرازانه ایستادگی کرده و دشمنان را به پشیمانی وادار کرده است.

وی افزود: امروز نظام اسلامی ایران به جایگاهی به دلایل ثبات سیاسی و قدرت سیاسی با رهنمودهای مقام معظم رهبری رسیده است که هیچ گونه دغدغه‌ای در کشور در این‌باره وجود ندارد.

انتهای پیام/66006/ش30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول