اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه شهرری:

مشکل ایران در خارج نیست/رهبر انقلاب به مذاکره خوش‌بین نیستند‌

امام جمعه شهرری با اشاره به ثابت قدم بودن آمریکایی‌ها در دشمنی با ایران گفت: دشمنان نظام بدانند ما همواره از مواضع انقلاب کوتاه نمی‌آییم.

مشکل ایران در خارج نیست/رهبر انقلاب به مذاکره خوش‌بین نیستند‌

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، سید علی شاهچراغی در خطبه‌های نمازجمعه شهرری پس از توصیه خود و نمازگزاران به تقوای الهی شهادت امام جواد (ع) را تسلیت گفت و با اشاره به سیره حضرت اظهار داشت: امام جواد (ع) نیز راه پدران و اجداد خود را به شایستگی دنبال کرد و گام‌های بلندی در راستای نهضت فرهنگی، سیاسی و ... برداشتند.

امام جمعه شهرری حضرت عبدالعظیم (ع) را نمونه‌ای از تربیت یافتگان امام جواد (ع) برشمرد.

طولانی شدن سن ازدواج

وی در ادامه با اشاره با سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (س) خاطرنشان کرد: امروز یکی از مشکلات جامعه ما طولانی شدن سن ازدواج است و عمده این معضل برگرفته از تشریفات و چشم‌ و هم‌چشمی‌هایی است که در برخی خانواده‌ها رواج پیدا کرده است.

حجت‌الاسلام شاهچراغی الگوگیری از سیره و زندگی حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (س) و ترویج ساده زیستی در زندگی‌ها را راه حل مشکل طولانی شدن سن ازدواج‌ها عنوان کرد.

نیروی انتظامی مظهر اقتدار ملت است

امام جمعه شهرری فرارسیدن هفته نیروی انتظامی را به سبزپوشان این نیرو تبریک گفت و ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای نیروی انتظامی، این نیرو را مظهر اقتدار ملت غیور ایران اسلامی دانست.

وی در ادامه خدمت‌رسانی به مردم و پاک‌دستی و پاک‌دامنی را دو عامل مهم اقتدار این نیرو خواند و تاکید کرد: نیروی انتظامی به دلیل اینکه با نوامیس و اموال مردم مواجه هست باید در خط مقدم پاکی باشد.

حجت‌الاسلام شاهچراغی تاکید کرد: شهداء نیروی انتظامی به‌ویژه شهدای مقابله با قاچاق و سوداگران مرگ از عزت بالایی در بین مردم غیور و وشهید پرور ایران اسلامی برخوردار هستند.

آمریکایی‌ها بر دشمنی با ایران ثابت قدم هستند

امام جمعه شهرری در ادامه تناقض‌گویی‌های رئیس جمهور آمریکا را مورد اشاره قرار داد و تاکید کرد: هرچه می‌گذرد تناقض‌گویی‌های رئیس جمهوری آمریکا بیشتر و روشن‌تر می‌شود به‌ویژه این تناقض‌گویی آن‌ها در دیدارش با نخست وزیر رژیم صهیونیستی آشکارتر شد.

حجت‌الاسلام شاهچراغی با تاکید بر اینکه آمریکایی‌ها در دشمنی با ایران ثابت قدم هستند، خاطرنشان کرد: ما باید در مواجه با آن‌ها آگاهانه و حساب شده عمل کنیم و از مواضع و ارزش‌های انقلاب کوتاه نیاییم.

امام جمعه شهرری با اشاره به فرموده رهبر معظم انقلاب در ارتباط با مذاکره بیان داشت: رهبر فرزانه انقلاب فرموده بودند که «من به مذاکره خوش‌بین نیستم.»

حجت‌الاسلام شاهچراغی در پایان با تاکید بر اینکه مشکل ایران در خارج نیست، تصریح کرد: مشکل ما در داخل است.

انتهای پیام/2462/ش40/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول