اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سخنگوی کمیسیون فرهنگی تأکید کرد

هیئت‌ها نیازمند توجه بیشتر است

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: سازمان تبلیغات اسلامی برای هیئت‌ها چند سالی است که مشغول برنامه‌ریزی است و به نسبت قبل هم اقدامات بهتری انجام شده اما قطعا نیاز به توجه بیش‌تر دارد.

هیئت‌ها نیازمند توجه بیشتر است

حجت‌الاسلام سیدعلی طاهری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار داشت: قدمت و سابقه مسایل فرهنگی و علمایی که در تاریخ قزوین است، نشان دهنده قدمت و سابقه درخشان استان قزوین است.

وی افزود: اگر توجه به کارهای فرهنگی معطوف شود و امکانات لازم و بودجه لازم تأمین شود، با توجه به ظرفیتی که استان قزوین داراست، می‌توان آینده درخشانی را برای این استان ترسیم کرد.

این مسئول ادامه داد: در سفر یک روزه به استان قزوین با معضلات و مشکلاتی که مسئولان فرهنگی در بخش‌های مختلف با آنها روبه‌رو هستند به عنوان یک نمونه از کشور بیشتر آشنا شدیم تا بتوانیم در جلساتی که با کمیسیون فرهنگی خواهیم داشت مشکلات را منتقل کنیم و در آینده راه حل‌هایی ارائه کنیم.

طاهری در مورد بودجه هیئت‌های مذهبی گفت: سازمان تبلیغات اسلامی برای هیئت‌ها چند سالی است که مشغول برنامه‌ریزی است و به نسبت قبل هم اقدامات بهتری انجام شده اما قطعا نیاز به توجه بیش‌تر دارد.

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: برای اجرای این امور باید مردم را تشویق کرد که در این گونه کارها سهیم بشوند، از روز اول که هیئت‌های خانگی تشکیل شد، دولت حمایت نمی‌کرد گرچه نظام اسلامی وظیفه حمایت از هیئت‌ها را دارد.

وی افزود: با توجه به محدودیت‌های اعتباری که وجود دارد، وظیفه داریم که مردم را تشویق به آمدن به پای کار کنیم و با انجام دادن این کار هم خودشان ثواب می‌کنند و هم مشکلات هیئت‌ها برطرف می‌شود.

این مسئول در خاتمه خاطرنشان کرد: البته در بررسی بودجه به این مسئله توجه داریم اما باید این مهم از همه زوایا دیده شود.

انتهای پیام/77007/ی20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول