اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مدیرکل اوقاف استان سمنان

وضع 11 بقعه متبرکه گرمسار و آرادان بررسی شد

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان سمنان در سفر یک روزه خود به شهرستان‏های گرمسار و آرادان از 11 بقعه متبرکه این شهرستان‏‌ها دیدن کرد.

وضع 11 بقعه متبرکه گرمسار و آرادان بررسی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان، حجت‏‌الاسلام والمسلمین عبدالله واحدی پیش از ظهر امروز در این سفر یک روزه به اتفاق هیئتی از مسئولان این اداره کل، از نزدیک وضع عمرانی و فرهنگی این اماکن را ارزیابی کرد.

وی با اشاره به جایگاه ویژه امامزادگان در باورهای دینی مردم عنوان کرد: امامزادگان ملجأ و پناهگاهی امن هستند و مردم در تمامی مراحل زندگی به این بزرگواران توسل می‏‌جویند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان سمنان خاطرنشان کرد: لازم است به منظور رفاه حال زائران و مراجعه‏‌کنندگان به این اماکن، فضای معنوی مناسب و درخور شأنی در بقاع متبرکه استان سمنان فراهم کنیم.

واحدی گفت: یکی از اقدامات اساسی قبل از شروع هرگونه عملیات عمرانی در بقاع متبرکه، تهیه طرح جامع است و در تهیه این طرح، باید کلیه نیازهای عمرانی و فرهنگی بقعه بر اساس نیازهای زائران دیده شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان سمنان در این سفر از بقاع متبرکه امامزاده اسحاق(ع)، امامزاده میر مطهر(ع)، امامزاده عاقب(ع)، امامزاده علی ابراهیم(ع)، امامزاده علی اسماعیل(ع)، امامزادگان اسماعیل و شمس‏‌الدین(ع)، امامزادگان طاهر و مطهر(ع)، امامزادگان پنج تن (ع)، امامزاده عبدالله(ع)، امامزاده ذوالفقار(ع) و امامزاده علی‌‏اکبر (ع) بازدید کرد.

انتهای پیام/2249/ت20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول