اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

دیدار مخفیانه پادشاه بحرین با حسنی مبارک در بیمارستان المعادی قاهره

حمد بن عیسی آل‌خلیفه پادشاه بحرین صبح امروز به صورت مخفیانه با حسنی مبارک دیکتاتور سابق مصر در بیمارستان المعادی قاهره دیدار کرد.

دیدار مخفیانه پادشاه بحرین با حسنی مبارک در بیمارستان المعادی قاهره

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از پایگاه خبری ائتلاف 14  فوریه بحرین، حمد بن عیسی آل خلیفه پادشاه این کشور امروز صبح به صورت مخفیانه با حسنی مبارک رئیس جمهور برکنار شده مصر در بیمارستان المعادی قاهره دیدار کرد. 

ائتلاف 14 فوریه ضمن محکوم کردن این دیدار افزود : دیدار با موافقت دولت فعلی مصر صورت گرفته است.

در این دیدار که یک ساعت و نیم به طول انجامید حمد بن عیسی آل خلفه به مبارک قول داده است که تمام تلاش خود را برای تبرئه و آزادی مبارک انجام بدهد.

بر اساس گزارش‌ها، پادشاه بحرین برای اینکه شناسایی نشود در پوشش لباس ورزشی به بیمارستان رفته است.

ائتلاف 14 فوریه افزود : پادشاه بحرین  از زمان ورودش به قاهره چندین بار با سوزان مبارک همسر حسنی گفت‌وگوی تلفنی داشته است.

این ائتلاف این دیدار را توطئه ای جدید علیه ملت مصر دانست و افزود: حمد با این دیدار به انقلاب جوانان مصری خیانت کرده است.

همچنین در این بیانیه آمده است که دیدار حمد بن عیسی آل خلیفه در چهارچوب تلاش های پادشاه عربستان و دیگر سران کشور های عربی برای جلوگیری از افشای اسراری است که در اختیار خانواده مبارک است. این اسرار شامل مسائل سیاسی، اقتصادی و اخلاقی می شود. سوزان رایس همسر مبارک تهدید کرده بود در صورتی که حکام عرب دست از حمایت همسرش بردارند از جرائم اخلاقی آنها در مصر پرده برخواهد داشت.

انتهای پیام/ر

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول