اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دایی:

خط حمله صبا برای هر تیمی خطرناک است / برای ماندن در غافله قهرمانی نیاز به برد داریم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس خط حمله و هافبک تیم صبای قم را برای تمام تیم‌ها خطرناک دانست.

خط حمله صبا برای هر تیمی خطرناک است / برای ماندن در غافله قهرمانی نیاز به برد داریم

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، علی دایی پنجشنبه شب در مصاحبه قبل از بازی تیم پرسپولیس با صبای قم گفت: صبا تیم خیلی خوبی دارد و تا کنون توانسته خوب نتیجه بگیرد.

وی افزود: تیم صبا از بازیکنان جوان خوبی بهره می‌برد و مطمئنا برای بازی مقابل پرسپولیس برنامه دارد.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس خاطرنشان کرد: ما با توجه به شرایط جدول و باخت امروز فولاد و برد تراکتور برای اینکه از غافله عقب نمانیم، احتیاج مبرم به برد در این بازی و کسب سه امتیاز داریم.

دایی گفت: کار سختی در پیش رو داریم و باید تلاش کنیم و فکر کنم باید بیشتر از تمام بازی‌ها در این بازی بدویم تا خوب نتیجه بگیریم.

وی در خصوص محروم و مصدوم برای بازی مقابل صبا بیان داشت: خدا رو شکر محروم و مصدوم نداریم، تمام بچه‌ها آماده هستند و تنها عباس‌زاده را به علت مصدومیت در اختیار نداریم و بقیه بازیکنان با تمریناتی که انجام دادیم برای بازی فردا آماده هستند.

این سرمربی فوتبال در خصوص اتفاقات اخیر در خصوص داوری‌ها به وی‍ژه محسن قهرمانی یادآور شد: صحبت‌های خود را قبلاً در این مورد انجام دادیم و لزومی نمی‌بینم بیشتر صحبت کنم؛ شما هم آخرین خبرها را می‌توانید از فدراسیون بگیرید، تمام فکر و ذهن من بازی فردا است و به این مسائل فکر نمی‌کنم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به این سئوال که آیا از بازی روز جمعه دست پر بیرون می‌آید، یادآور شد: اتفاقات دست خدا است و هر چه خدا بخواهد همان خواهد شد.

وی با بیان اینکه ما شناخت خوبی نسبت به تیم صبا داریم، گفت: صبا خط حمله و هافبک خوبی دارد که برای هر تیمی خطرناک است و گل‌های زده صبا از ما بیشتر است، ما بر روی نقاط ضعف و قوت صبا کار کردیم و نقاط قوت تیم حریف را خواهیم گرفت و با استفاده از نقاط ضعف این تیم امیدوارم برنده از زمین خارج شویم.

انتهای پیام/2258/ن40/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول