اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در پایان روز نخست لیگ برتر بسکتبال با ویلچر اتفاق افتاد

دومین شکست متوالی بسکتبال شهرداری آمل مقابل حریفان

در پایان روز نخست دومین دور لیگ برتر بسکتبال با ویلچر کشور، بسکتبالیست‌های آملی برای دومین‌بار در خانه مقابل تیم ایثار قم متحمل شکست شدند.

دومین شکست متوالی بسکتبال شهرداری آمل مقابل حریفان

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، روز نخست دور دوم لیگ برتر بسکتبال با ویلچر جانبازان و معلولان کشور در این شهرستان به کار خود پایان داد که تیم میزبان در هر دو بازی خود از حریفان شکست خورد.

این دوره از رقابت‌ها که کار خود را از صبح پنج‌شنبه در سالن سرپوشیده 2 هزار نفری پیام اعظم(ص) آمل آغاز کرد، در روز نخست با چهار دیدار همراه بود.

در دیدار نخست تیم بسکتبال با ویلچر ایثار قم توانست در دیداری نزدیک رقیب تازه وارد خود به این مسابقات همیاری زنجان را با نتیجه 72 بر 67 با شکست بدرقه کند.

در دیدار دیگر نیز تیم میزبان شهرداری آمل در دیداری تنگاتنگ با نتیجه حساس 66 بر 62 مغلوب آلومینیوم اراک شد.

در سومین بازی این دوره نیز آلومینیوم اراک با نتیجه قاطع 77 بر 63 دومین شکست رنجانی‌ها را تحمیل کرده و توانست دومین پیروزی متوالی خود را کسب کند.

آخرین دیدار روز نخست نیز با رویارویی بسکتبالیست‌های میزبان آملی مقابل ایثار قم بود که شاگردان مسعود فلاح نتوانستند با حمایت تماشاگران به نخستین پیروزی خود دست یافته، بلکه طعم دومین شکست متوالی خود را با نتیجه 68 بر60 چشیدند تا همچنان در حسرت امتیازهای از دست رفته باشند.

بسکتبالیست‌های آمل که در دور نخست این مسابقات با کسب دو پیروزی و یک شکست در زنجان صدرنشین این رقابت‌ها بودند این بار در خانه دو شکست پی‌درپی را کسب کردند که به نوعی نتایج ناباورانه‌ای را رقم زده است.

این رقابت‌ها که به صورت دوره‌ای دنبال می‌شود به مدت دو روز در آمل ادامه دارد که صبح امروز نیز دو تیم آلومینیوم اراک و ایثار قم با هم روبرو شده و تیم بسکتبال با ویلچر آمل نیز به مصاف تیم قعر جدولی همیاری زنجان می‌رود که دو بازی گذشته خود در دور دوم را نیز به حریفان واگذار کرده است.

انتهای پیام/86012/ب30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول