اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بابلسر:

ادارات برای دوگانه‌سوز کردن سیستم‌های انرژی اقدام کنند

فرماندار بابلسر گفت: ادارات در خصوص دوگانه‌سوز کردن سیستم‌های انرژی اقدام کنند.

ادارات برای دوگانه‌سوز کردن سیستم‌های انرژی اقدام کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از بابلسر، سید کریم سجادی در جلسه شورای اداری شهرستان بابلسر با اشاره به آمار بحث غریق در سطح سواحل بابلسر اظهار داشت: خوشبختانه آمار غریق در شهرستان بابلسر نسبت به سال گذشته بسیار کاهش یافته است.

وی افزود: پیش‌بینی می‌شد از عید فطر تا پایان تعطیلات تابستان بالای 30 تا 40 نفر غریق در سطح شهرستان داشته باشیم که با اجرای طرحی که اخیرا در این شهرستان به صورت پایلوت اجرا شد این آمار به هفت نفر کاهش یافت.

فرماندار بابلسر با بیان اینکه مدیران دستگاه‌ها موظفند برنامه خود را برای طرح سالم‌سازی دریای سال آینده آماده کنند، گفت: از هم‌اکنون تدابیری برای ساماندهی وضعیت نابسامان دست‌فروش‌ها، اسب‌ها و جت اسکی‌های کنار سواحل اندیشیده شود.

سجادی اضافه کرد: یکی از انتقادهایی که همواره بر ما وارد می‌شود و مسافران از طرح‌ها استقبال نمی‌کنند استاندارد نبودن طرح‌های سواحل بابلسر است. سال آینده تعداد طرح‌ها کمتر ولی با رعایت اصول استاندارد انجام خواهد شد.

نماینده عالی دولت در شهرستان بابلسر در ادامه با بیان اینکه تلاش ما بر این است اداراتی که نمایندگی‌شان در سطح شهرستان است آن را ارتقا داده و به اداره‌ای مستقل تبدیل کنیم، گفت: به زودی برای اداراتی که در این شهر نمایندگی ندارند نمایندگی آنها را وارد شهر می‌کنیم.

سجادی همچنین به بحث نماز اشاره کرد و افزود: شهرستان بابلسر در بحث نماز باید فعال‌تر عمل کند و روسای ادارات باید در بحث نماز پیش‌گام و پیش‌قدم باشند.

فرماندار بابلسر با تاکید به اینکه نماز جماعت در ادارات برگزار شود، اضافه کرد: 20 دقیقه نماز حق شرعی و قانونی همه ماست، رئیس اداره وقتی در نماز پیش‌قدم شود کارکنان ملزم می‌شوند در نماز شرکت کنند.

وی در خصوص ضرورت همدلی و هماهنگی مدیران نیز اظهار داشت: گاهی با یک هماهنگی بسیاری از مشکلات حل می‌شود.

نماینده عالی دولت در شهرستان بابلسر افزود: اگر بین دو دستگاه اختلافی به وجود آید شکایت را حقوقی نکنند بلکه برای رفع مشکل خود به فرماندار مراجعه کنند.

سجادی با بیان اینکه مدارس باید هوشمندسازی شوند، گفت: وضعیت علمی شهرستان بابلسر در مقایسه با شهرهای هم‌سایز خود بسیار نگران‌کننده است و نیاز بوده به بحث هوشمندسازی مدارس بیشتر توجه شود.

فرماندار بابلسر به صرفه‌جویی و استفاده بهینه از آب، برق و گاز تاکید کرد و افزود:تمام ادارات سطح شهرستان موظفند در خصوص دوگانه‌سوز کردن سیستم‌های انرژی ادارات اقدام کنند.

وی با انتقاد از این که متاسفانه برخی از مدیرکل‌ها هنوز در این شهرستان حضور نیافتند، اذعان داشت: بابلسر شهرستان دورافتاده‌ای نیست که راغب نباشند بیایند بلکه این نشان از کم‌کاری مدیران است.

نماینده عالی دولت در بابلسر با بیان اینکه در برخی از بخش‌ها و روستاها حضور مدیران بسیار کمرنگ است، گفت: این امر موجب گلایه مردم و مسئولان دیگر می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: اینکه رئیس اداره‌ای در جلسه‌ای حضور نیابد به هیچ وجه قابل توجیه نبوده و باید پاسخگو باشند.

انتهای پیام/86010/خ40/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول