اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تاکید امام جمعه موقت ورامین بر حفظ اخلاق در دانشگاه‌ها

امام جمعه موقت ورامین در دیدار با رئیس مرکز علمی کاربردی اریکه پرسپولیس بر حفظ اخلاق در دانشگاه‌ها تاکید کرد.

تاکید امام جمعه موقت ورامین بر حفظ اخلاق در دانشگاه‌ها

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، سید حسن حسینی رئیس مرکز علمی کاربردی اریکه پرسپولیس و جمعی از معاونان و مسئولان این مرکز عصر امروز با حضور در دفتر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان‌های استان تهران با حجت‌الاسلام والمسلمین سید محسن محمودی دیدار و گفت‌وگو کردند.

امام جمعه موقت ورامین در این دیدار ضمن مثبت ارزیابی کردن راه‌اندازی یک مجموعه علمی کاربردی با رویکرد ورزشی در شهرستان ورامین گفت: امید است این مرکز در جهت تقویت ورزش شهرستان گام‌های مثبتی برداشته و اعتلای ورزش منطقه را سبب شود.

وی با تاکید بر حفظ اخلاق در دانشگاه‌ها اضافه کرد: باید به بحث‌های اخلاقی در دانشگاه‌ها اهمیت داده شود، شما و ما در قبال جوانان مسئولیم، علم آموزی و فراگرفتن دانش عبادت است و بنابراین باید با مدیریت قوی و توجه به اخلاقیات در جهت انجام این عبادت گام‌های موثری برداریم.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان‌های استان تهران سپس اجرای طرح تفکیک جنسیتی در دانشگاه‌ها را مورد اشاره قرار داد و تصریح کرد: پرهیز از اختلاط‌های جنسیتی در دانشگاه‌ها بسیار مهم است، این طرح در مرکز علمی کاربردی شهرداری ورامین با تلاش دوستان اجرا شده و موفق هم بوده است، انتظار می‌رود توسط شما دوستان هم به این طرح پرداخته شود.

وی با پر خطر خواندن اختلاط‌های بی‌حد و حساب در دانشگاه‌ها افزود: تا زمانی که این اختلاط‌ها وجود داشته باشد نمی‌توان توقع علم آموزی همراه با تزکیه نفس را داشت، این اختلاط‌ها در اوج جوانی و غریزه جنسی جوانان بروز می‌کند، این مسئله صحیح نیست، پدر و مادر فرزندش را برای کسب علم به دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی می‌فرستند و باید امانتدار فرزندان مردم بود.

این مسئول در پایان گفت:هرچه در این زمینه وارد شوید بدانید موفق‌تر خواهید بود.

‌سید حسن حسینی رئیس مرکز علمی کاربردی اریکه پرسپولیس نیز در ابتدای دیدار گزارشی از مرکز علمی کاربردی اریکه پرسپولیس ارائه کرد.

انتهای پیام/2462/ش30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول