اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سردار نقدی:

معروفات در محیط‌های گردشگری گسترش یابد

رئیس سازمان بسیج مستضعفین بر گسترش معروفات و توسعه فعالیت‌های فرهنگی در محیط‌‌های گردشگری تاکید کرد.

معروفات در محیط‌های گردشگری گسترش یابد

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، سردار محمدرضا نقدی ظهر امروز در جمع مسئولان سپاه حضرت جوادالائمه (ع) خراسان شمالی بیان داشت: با گسترش این فرهنگ در اماکن سیاحتی و گردشگری شاهد عمل به فریضه امر به معروف و نهی از منکر در این اماکن خواهیم بود.

وی با بیان اینکه در برخی سواحل دریای خزر و جنوب کشور فعالیت‌هایی در راستای گسترش این فریضه صورت گرفته است، افزود: اجرای این برنامه‌ها نتایج مثبتی در این مناطق در پی داشته است.

سردار نقدی گسترش برنامه‌های فرهنگی چون نمایشگاه‌های کتاب، نماز جماعت، نمایشگاه‌های عکس شهدا در این مناطق را در ارتقای بصیرت و بینش مسافران مهم عنوان کرد.

* ضرورت مشارکت همه دستگاه‌ها برای پیشبرد فریضه امر به معروف

وی همچنین مشارکت همه دستگاه‌ها و آحاد مردم را برای پیشبرد فریضه امر به معروف و نهی از منکر برشمرد و گفت: صرفاً ورود بسیج به این عرصه نمی‌تواند توفیقات حاصل کند.

سردار نقدی پیشبرد این فریضه الهی را نیازمند کار جمعی خواند و افزود: به طور حتم اگر این سفارش دینی جدی گرفته و به آن عمل شود، آسیب‌های اجتماعی مرتفع می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: این اصل دینی باید در حوزه‌های مختلف دانش‌آموزی، دانشجویی و قشرهای مختلف تبیین و جدی گرفته شود.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: باید در اجرای این فریضه الهی به رهنمودهای مقام معظم رهبری توجه شده تا بهترین نتایج برای جامعه اسلامی حاصل شود.

* تذکر لسانی در جامعه اسلامی نهادینه شود

سردار نقدی همچنین بر گسترش و نهادینه شدن تذکر لسانی در جامعه اسلامی تاکید کرد و بیان داشت: البته بسیج طرح آموزش تذکر لسانی را هم‌زمان با محرم و صفر آغاز خواهد کرد تا با منکرات متناسب با آن برخورد شود.

وی خواستار توجه مسئولان امر آموزش و پرورش به موضوع تبیین و ترویج امر به معروف و نهی از منکر در بین دانش‌آموزان در قالب کتاب‌های درسی شد و گفت: به این موضوع تاکنون بی‌توجهی شده و از این رو در این عرصه جای ‌کار دارد.

انتهای پیام/63002/ک30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول