اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم ملایر در مجلس:

همدان با معرفی طرح‌ها‌، از ظرفیت صندوق توسعه ملی استفاده کند

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی گفت: برخی از استان‌ها از ظرفیت صندوق توسعه ملی استفاده خوبی کردند که همدان نیز می‌تواند با معرفی طرح‌های بیشتر از ظرفیت صندوق توسعه ملی استفاده بیشتر و بهتری کند.

همدان با معرفی طرح‌ها‌، از ظرفیت صندوق توسعه ملی استفاده کند

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، علی‌نعمت چهاردولی ظهر امروز در شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان با بیان اینکه استان همدان 114 میلیارد تومان درآمد مالیاتی داشته است اظهار داشت: با توجه به مشکلات پیش رو در صادرات نفت باید از سهم درآمدهای نفتی کاسته و به سمت جذب درآمدهای مالیاتی برویم.

وی ادامه داد: از مردم و جامعه هدف انتظار پرداخت مالیات داریم اما در پرداخت تسهیلات سخت‌گیری می‌کنیم.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اخذ مالیات فشار بر روی مردم اندازه‌ای دارد و نمی‌توان بیش از آن به مردم فشار وارد کرد افزود: دریافت مالیات نیازمند شرایطی است و در اخذ مالیات باید به حرمت و زبان خوش نیز توجه شود.

وی به فروش برخی ساختمان‌ها و املاک دستگاه‌های اجرایی اشاره کرد و یادآور شد: در برخی از دستگاه‌ها ساختمان‌های بدون استفاده مانده و از سویی دیگر بعضی ادارات به ساختمان نیاز دارند، باید با تعامل این املاک که در واقع متعلق به دولت هستند را به دستگاه‌های نیازمند منتقل کرد. 

چهاردولی گفت: در فروش املاک و ساختمان‌های دستگاه‌هایی که در روستاها است باید دقت بیشتری اعمال شود چون در مناطق روستایی زمین‌ها را نخریدیم بلکه زمین مشاع روستا بوده است.

وی اضافه کرد: فروش املاک و ساختمان‌های مازاد دستگاه‌های اجرایی باید از طریق برگزاری مزایده و مناقصه انجام شود. 

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه زندان ملایر 150 نفر ظرفیت دارد تصریح کرد: در حال حاضر تعداد یک‌هزار و 50 نفر در زندان ملایر نگهداری می‌شوند. 

وی در ادامه با بیان اینکه در بحث صدور مجوزها و معرفی به بانک‌ها برای دریافت تسهیلات قانون رعایت شود اما سخت‌گیری از حد نگذرد ابراز داشت: برخی افراد برای احداث کارخانه، خانه خود را هم فروخته‌اند و در این شرایط اگر به آنها کمک نکنیم نابود می‌شوند. 

چهاردولی افزود: برخی سرمایه‌گذار نیستند و از فرصت پرداخت تسهیلات برای سود شخصی استفاده می‌کنند که باید با آنها برخورد شود.

وی اذعان کرد: در شرایط کنونی کشور که با اعمال تحریم‌ها و وضعیت سیاسی مشکلاتی برای تولیدکنندگان ایجاد شده، باید تولیدکنندگان را درک و به آنها کمک کرد.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی در خصوص صندوق توسعه ملی خاطرنشان کرد: صندوق توسعه ملی چارچوب سختی ندارد و برخی از استان‌ها از ظرفیت صندوق بیشتر استفاده کردند.

وی افزود: استان همدان نیز می‌تواند با معرفی طرح‌های بیشتر از ظرفیت صندوق توسعه ملی استفاده بیشتر و بهتری کند.

چهاردولی در پایان گفت: دولت جدید رویکرد خود را از صنعت ساختمان به سمت صنعت تولید سوق داده و باید از این فرصت برای کمک به واحدهای تولیدی در استان استفاده کرد.

انتهای پیام/89019/ح40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول