اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده بسیج دانش‎آموزی سمنان:

دشمنان درصدد القای دیدگاه کفرستیزانه خود هستند

فرمانده بسیج دانش‎آموزی سمنان گفت: دشمنان با تولید محصولات ضداخلاقی و فرهنگی درصدد القای دیدگاه کفرستیزانه خود در جهان هستند.

دشمنان درصدد القای دیدگاه کفرستیزانه خود هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان، مهدی ترحمی پیش از ظهر امروز در نشست تشریح اقدامات بسیج دانش‎آموزی شهرستان سمنان در هفته دفاع مقدس بیان کرد: برپایی نمایشگاه‏‌ها یکی از راهکارهای مناسب فرهنگی در خصوص هوشیاری و آگاهی‎‎بخشی دانش‎آموزان مقاطع مختلف تحصیلی با انواع هجمه‌‏های فرهنگی دشمنان است.

وی با بیان اینکه باید فرهنگ دفاع مقدس به جوانان شناسانده شود، افزود: در هفته دفاع مقدس، غرفه ارزش‌‏ها و ضدارزش‏‌ها به همت حوزه مقاومت بسیج دانش‎آموزی شهرستان سمنان برپا شد.

فرمانده بسیج دانش‌‏آموزی سمنان ادامه داد: در این نمایشگاه، دانش‎آموزان بسیجی با ساخت ماکت‏‌هایی از مناطق عملیاتی یاد و خاطره شهدای دانش‌‏آموز را گرامی داشتند.

ترحمی با تأکید بر اینکه ارزش‏‌ها و ضدارزش‌‏ها در بحث ملزومات و لوازم‌‏التحریر دانش‏‌آموزان باید مورد توجه جدی مسئولان امر قرار گیرد، گفت: با توجه به تهاجم شدید فرهنگی استکبار جهانی در میان نسل جوان کشور و به ویژه قشر دانش‌‏آموز، برپایی چنین نمایشگاه‌‏هایی ضروری به نظر می‌‏رسد.

وی گفت: دشمنان با تولید محصولات غربی با محتوای ضداخلاقی و فرهنگی درصدد القای دیدگاه کفرستیزانه خود در جهان هستند.

فرمانده بسیج دانش‏‌آموزی سمنان خاطرنشان کرد: همچنین در هفته دفاع مقدس و بازگشایی مدارس، نمایشگاه کتاب واحد بسیج دانش‏‌آموزی سعادت افتتاح شد.

ترحمی افزود: در این نمایشگاه، حدود 300 عنوان کتاب در قالب کتاب‎های درسی، تاریخی، سیاسی، جبهه و جنگ به معرض نمایش قرار گرفت.

وی خاطرنشان کرد: این نمایشگاه به همت مدیریت آموزشگاه مدرسه سعادت و دانش‏‌آموزان بسیجی در حیاط مدرسه برپا شد و از دیگر برنامه‏‌های جانبی نمایشگاه فوق، برپایی نمایشگاه عکس از دفاع مقدس و هشت سال جنگ تحمیلی بود.

انتهای پیام/2249/ک20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول