اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با محوریت جوانان

نمایش طنز «آرزوهای راه راه» روی صحنه تئاتر نیشابور می‌رود

مسئول دبیرخانه شورای نظارت بر نمایش اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور از برگزاری نمایش طنز «آرزوهای راه راه» در تالار ادیب این شهرستان خبر داد.

نمایش طنز «آرزوهای راه راه» روی صحنه تئاتر نیشابور می‌رود

غلامرضا سلامتی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس از نیشابور افزود: هنرمندان باذوق و خوش قریحه تئاتر نیشابور تاکنون با تکیه بر فرهنگ و ادبیات غنی این دیار توانسته‌اند آثاری در خور شان و فاخر را تولید و عرضه کنند.

وی بیان داشت: هنر نیشابور در کشور دارای جایگاه و شأن والایی است و نمایش طنز «آرزوهای راه راه» نیز برداشتی است که هنرمندان تئاتر با نگاهی نو این نمایش را به روی صحنه آورده‌اند.

مسئول دبیرخانه شورای نظارت بر نمایش اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور ادامه داد: در این نمایش علی قره‌باغی، مصطفی دهنوی، رشید اشتری، محمدطاغونی، سعید رقامی، محسن تمنانلو، مصطفی عادلی‌فر، صفورا سلیمانیان، نازنین اردمه و زهرا تقی‌آبادی هنرمندان نام‌آشنای تئاتر نیشابور به ایفای نقش پرداخته‌اند و ناصر تفضلی، روح‌الله غرقی، مهدی شکوهی فر و مریم محمدی به‌عنوان عوامل با این کار همکاری دارند.

سلامتی بیان داشت: داستان این نمایش در خصوص آرزوهای جوانان است که بعضی به آن می‌رسند، برخی دیگر در آرزوی رسیدن به آن هستند و بعضی با راه‌های دیگر می‌خواهند به آن برسند که سر از ناکجاآباد در می‌آورند.

وی خاطرنشان کرد: جهان‌تیغ تجربیات فراوانی در اجرای نمایش داشته و تاکنون 18 نمایش از جمله رضا موتوری، مجنون‌آباد، طلعت، محرم هنوز زنده است و اعترافاتی درباره زنان را توسط گروه هنری مهر هامون به روی صحنه برده است.

سلامتی اضافه کرد: این نمایش از 10 تا 19 مهرماه از ساعت 18 بعد از ظهر ویژه عموم علاقه‌مندان به روی صحنه تالار ادیب اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور می‌رود.

انتهای پیام/2202/ر20/ض102

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول