اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر جهادکشاورزی گرمسار:

بیش از 2285 تن فرآورده‎های دام و طیور در گرمسار تولید شد

مدیر جهادکشاورزی شهرستان گرمسار از تولید 2 هزار و 285 تن انواع فرآورده‎های دام و طیور در شهرستان گرمسار خبر داد.

بیش از 2285 تن فرآورده‎های دام و طیور در گرمسار تولید شد

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان به نقل از سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان، افشین مشیری امروز گفت: یک هزار و 800 تن شیر، گوشت قرمز 250 تن، گوشت سفید 190 تن و 45 تن تخم مرغ صنعتی و بومی در شهرستان گرمسار تولید شد.

وی همچنین از اجرای 2/5 هکتار سیستم آبیاری تحت فشار با صرف بیش از 100 میلیون ریال اعتبار بلاعوض دولتی در ماه گذشته خبر داد.

مدیر جهادکشاورزی شهرستان گرمسار درباره دیگر اقدامات انجام شده در بخش کشاورزی گرمسار گفت: انجام 550 مورد تلقیح مصنوعی، تائید و معرفی 85 دام‎دار برای دریافت تسهیلات به بانک، مبارزه با علف‎های هرز در 800 هکتار از مزارع و باغ‎ها و مبارزه با آفات گیاهان زراعی و باغی در سطح یک هزار و 450 هکتار نیز صورت گرفته است.

مشیری بیان داشت: انجام 350 هکتار مبارزه بیولوژیک در مزارع و باغ‎ها، نظارت بر طرح‎های افزایش محصولات زراعی و باغی در سطح یک هزار و 580 هکتار و مبارزه با موش صحرایی در سطح 300 هکتار نیز انجام شده است.

وی افزود: اجرای دوره آموزشی زنان و خانواده و کلاس‎های آموزشی ترویجی به حجم 80 نفر روز، پاسخ به 80 مورد استعلام در بخش امور اراضی، بازدید از 40 عرصه برای بررسی درخواست تغییر کاربری از دیگر اقدامات مدیریت است.

انتهای پیام/2249/ر/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول