اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت تکواندوی استان تهران:

درخشش در بازی‎های کشورهای اسلامی درایت و تدبیر ورزش ایران را نشان داد

رئیس هیئت تکواندوی استان تهران در پیامی کسب عنوان نایب قهرمانی کاروان ورزشی کشورمان در سومین دوره بازی‎های همبستگی کشورهای اسلامی را تبریک گفت.

درخشش در بازی‎های کشورهای اسلامی درایت و تدبیر ورزش ایران را نشان داد

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران به نقل از روابط عمومی هیئت تکواندوی استان تهران، در پیام تبریک جمشید سهرابی به مناسبت کسب عنوان نایب قهرمانی تیم‎های اعزامی به بازی‎های کشورهای اسلامی آمده است: موفقیت و سربلندی کاروان ورزشی کشورمان در بازی‎های کشورهای اسلامی را صمیمانه به جامعه ورزشی کشورمان تبریک عرض می‎کنم.

وی تصریح کرد: کسب 30 مدال طلا، 17 نقره و 12 برنز و ایستادن کاروان ورزشی کشورمان بر روی سکوی نایب قهرمانی این دوره از مسابقات نشان از شایستگی و درایت و تدبیر مجموعه فدراسیون‎های متبوع و غیرت و همت ورزش‎کاران و مربیان ارزشمند دارد.

رئیس هیئت تکواندوی استان تهران اضافه کرد: خداوند بزرگ را شاکریم که بار دیگر جوانان شایسته و سربلند پرچم مقدس کشورمان را به اهتزاز درآوردند و سرود مقدس جمهوری اسلامی ایران را طنین‎انداز کردند.

سهرابی ادامه داد: امید است این افتخارآفرینی‎ها همچنان تدوام داشته باشد و سرافرازی هر چه بیشتر قهرمانان ایران اسلامی را از خداوند منان خواستاریم.

انتهای پیام/2568/ی/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول