اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار نکا خبر داد

اختصاص 500 میلیون ریال برای ساخت مدرسه در شهرک مهرگان نکا

فرماندار نکا از اختصاص 500 میلیون ریال برای ساخت مدرسه در شهرک مهرگان نکا از سوی فرمانداری شهرستان خبر داد.

اختصاص 500 میلیون ریال برای ساخت مدرسه در شهرک مهرگان نکا

علی رجبی در گفت‌و گو با خبرنگار فارس در نکا با اشاره به آخرین تغییرات انجام شده در محله عباس‌آباد نکا که به شهرک مهرگان تغییر نام داده است، گفت: خوشبختانه توجه به مسائل زیر ساختی و فرهنگی در این محله در اولویت کاری ما‌ست.

وی افزود: کلنگ احداث ساخت خانه عالم، پارک تفریحی و مرکز بهداشتی به زمین زده شده و در این ‌ارتباط‌ مشکلی خاصی وجود ندارد و براساس برنامه‌ریزی عملیاتی می‌شود.

رجبی با اشاره به ساخت مدرسه در این شهرک نیز خاطرنشان کرد: وجود مدرسه مستقل برای شهرک مهرگان از نیازهای مهم و ضروری است تا دانش‌آموزان با خیال راحت در مدارس مناسب به تحصیل بپردازند.

فرماندار نکا با اشاره به اینکه بسیاری از معضلات اجتماعی در اثر بی‌توجهی به امر آموزش شکل می‌گیرد، یادآور شد: عده‌ای بر این باورند چنانچه تربیت مناسب شکل بگیرد نیاز به پلیس نیست و ما هم باید در زمینه آموزش به صورت زیر‌بنایی وارد شویم.

رجبی ادامه داد: مشکلات جوامع بشری این است که کار را مناسب درست نکرده‌ایم بنابراین باید همه همت کنیم و تمام انرژی‌ها به سمت و سوی آموزش و پرورش حرکت کند تا مشکلات پیش رو برداشته شود.

وی گفت: اختصاص حدود یک میلیارد تومان برای ساخت و سازهای مختلف در شهرک مهرگان در جهت تغییر بافت قدیمی بسیار مهم است که در این رابطه خوشبختانه اهالی نیز با عقب‌نشینی‌های منازل خود در راستای بازگشایی معابر و کوچه و خیابان کمک کار ما هستند.

انتهای پیام/86002/ش30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول