اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مقام معظم رهبری در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی:

خانواده شهدا اسوه مقاومت هستند/ امر به معروف مکه به دنبال محکوم کردن شیعه است

نماینده مقام معظم رهبری در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: خانواده شهدا اسوه مقاومت، روحیه و ایمان هستند.

خانواده شهدا اسوه مقاومت هستند/ امر به معروف مکه به دنبال محکوم کردن شیعه است

به گزارش خبرگزاری فارس از بندر کیاشهر، حجت‌الاسلام والمسلمین سید هاشم رسولی محلاتی عصر امروز در جریان بازدید از پروژه مسکن این شهر در جمع مسئولان گیلان با گرامیداشت یاد و خاطره حجت‌الاسلام اسماعیلیان امام جمعه فقید این شهر اظهار کرد: سه فرزند حجت‌الاسلام اسماعیلیان به شهادت رسیدند و سه فرزند دیگر وی ایثارگر هستند.

وی، مرحوم حجت‌الاسلام اسماعیلیان را مردی مقاوم و با روحیه عالی توصیف کرد و افزود: وقتی محروم حجت‌الاسلام اسماعیلیان را در جماران دیدم برای ایشان احساس عظمت کردم.

رسولی محلاتی امامان جمعه فقید رودسر و بندر کیاشهر را مردانی بزرگ توصیف کرد و یادآور شد: چهار فرزند مرحوم حجت‌الاسلام جنیدی به شهادت رسیدند.

نماینده مقام معظم رهبری در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی مرحومان حجت‌الاسلام جنیدی و اسماعیلیان را در مقاومت، ایمان و روحیه اسوه خواند و تصریح کرد: تمام شهدای انقلاب اسلامی که با کمال ایثار و فداکاری رفتند، زنده هستند و بر اعمال ما نظارت دارند.

*امر به معروف مکه به دنبال محکوم کردن شیعه است

وی در ادامه به سفر خود به حج اشاره کرد و گفت: هیئت‌های امر به معروف در مسجدالحرام به دنبال روحانیون شیعه برای بحث کردن هستند تا بتوانند علمای شیعه را محکوم کنند.

رسولی محلاتی اضافه کرد: روزی در مسجدالحرام نشسته بودم و امر به معروف شهر مکه آمد و گفت: معتقدید که امامان شما زنده‌اند، چه دلیلی برای این امر دارید؟

نماینده مقام معظم رهبری در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با بیان اینکه هیئت امر به معروف مکه جز قرآن دلیل دیگری را قبول ندارند، اظهار کرد: آیه قرآن را برای او قرائت کردم و گفتم که شهدا در پیشگاه خداوند زنده هستند و روزی می‌خورند.

وی ادامه داد: شهدا از اینکه در راه خدا به شهادت رسیدند خوشحال هستند و به دیگران مژده می‌دهند که به آنها ملحق شوند.

رسولی محلاتی امامان (ع) و شهدا را ناظر بر اعمال انسان‌ها دانست و تصریح کرد: وقتی مقابل قبور ائمه (ع) می‌ایستیم سلام ما را می‌شنوند و پاسخ می‌دهند.

نماینده مقام معظم رهبری در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی بر گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدا تاکید کرد و گفت: باید تلاش کنیم در پیشگاه شهدا شرمنده نباشیم زیرا شهیدان با فداکاری، ایثار و گذشت به شهادت رسیدند.

انتهای پیام/84001/ش30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول