اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل پست استان اصفهان خبر داد

فعالیت 1100 واحد پستی در اصفهان

مدیرکل پست استان اصفهان از فعالیت 1100 واحد پستی در این استان خبر داد.

فعالیت 1100 واحد پستی در اصفهان

سید سعید رجالی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به ارائه خدمات پستی به مردم اظهار کرد: اداره پست استان اصفهان از لحاظ کمی و کیفی در جایگاه بسیار خوبی در سطح کشور قرار دارد.

وی ادامه داد: در حال حاضر حدود 741 نفر پرسنل در اداره پست استان اصفهان فعالیت می‌کنند که از این تعداد 324 نفر وظیفه نقل و انتقال مرسولات پستی را بر عهده دارند.

مدیرکل پست استان اصفهان با تأکید بر اینکه در چند ماه اخیر حدود 50 هزار مرسوله به استان وارد شده و 83 هزار و 500 مرسوله از اصفهان خارج شده است، تصریح کرد: اداره پست استان اصفهان حدود 90 قرارداد کشوری دارد و 20 قرارداد استانی نیز منعقد کرده است.

وی به قرارداد‌های منعقد شده در استان اشاره کرد و افزود: اداره پست استان با ادارات مختلفی از جمله اداره مالیات، سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، سازمان فنی و حرفه‎ای، تأمین اجتماعی، ثبت احوال و ادارات دیگر قرارداد منعقد کرده و وظیفه ارسال مرسولات این مجموعه‌ها را به عهده گرفته و همکاری خوبی با این سازمان‎ها و ادارات انجام شده است.

رجالی با بیان اینکه پست استان اصفهان رتبه نخست کیفی را در بین استان‎های بزرگ کشور دارد و این رتبه‎ها براساس شاخص‎های پستی داده می‌شود، تاکید کرد: این اداره موفق به دریافت گواهینامه اشتهار شده است..

وی، تعداد کل واحد‎‌های پستی استان را یک‌هزار و 67 واحد اعلام کرد و گفت: این واحدها اعم از دولتی و خصوصی در حال خدمت‌رسانی به مردم هستند.

مدیرکل پست استان اصفهان در پایان ابراز کرد: تا سال 1393 بخش حاکمیتی و اجرایی پست از یکدیگر جدا می‎شوند و این موضوع از اهمیت بالایی برخوردار است.

انتهای پیام/63015/ذ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول