اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار پلدختر خواستار شد

تعامل و همکاری مدیران ادارات پلدختر با بخشدارهای بخش مرکزی

فرماندار پلدختر خواستار تعامل و همکاری مدیران ادارات شهرستان با بخشدارهای بخش مرکزی شد.

تعامل و همکاری مدیران ادارات پلدختر با بخشدارهای بخش مرکزی

به گزارش خبرگزاری فارس از پلدختر، فریدون رشیدی ظهر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان پلدختر از مواضع دکتر روحانی در نیویورک تقدیر کرد و گفت: دکتر روحانی در مجمع عمومی سازمان ملل از ارزش‌های جمهوری اسلامی دفاع کرد و رئیس جمهوری آمریکا در سازمان ملل به فتوای رهبر معظم انقلاب در خصوص حرام بودن تولید و استفاده از سلاح اتمی اشاره کرد.

وی با بیان اینکه دکتر روحانی مظلومیت ملت ایران را به دنیا نشان داد، افزود: دکتر روحانی هوشمندانه مواضع نظام اسلامی را به جهانیان اعلام کرد و از حقوق ملت ایران دفاع و مواضع کشور را در قبال برنامه صلح آمیز هسته‌ای و حمایت از مظلومین فلسطین اعلام کرد.

رشیدی تصریح کرد: رئیس جمهور با تبعیت از ولایت فقیه و هوشمندانه در نیویورک سخنرانی کرد و مواضع برحق نظام اسلامی را به جهانیان اعلام کرد.

فرماندار پلدختر بر ضرورت تعامل و همکاری مدیران ادارات شهرستان با بخشدارهای بخش مرکزی و معمولان بر اجرای برنامه ده‌گردشی تاکید کرد و گفت: مدیران دستگاه‌های اجرایی نباید تابع غیر باشند.

 رشیدی افزود: در غیر این صورت هر گونه مشکل یا بحران اجتماعی، امنیتی اتفاق بیافتد در جلسه شورای تامین، آن مدیر شخصا مسئول خواهیم بود و به مرجع قضایی معرفی می‌شود.

وی تصریح کرد: در برنامه‌های ده‌گردشی با تاکید، معاونان جایگاهی ندارند و مدیر شخصا باید حضور پیدا کند، تا از اختیاراتی که دارد، برای رفع مشکلات مردم استفاده کند.

فرماندار پلدختر گفت: برنامه‌های ده‌گردشی که توسط فرمانداری یا نماینده مردم در مجلس و امام جمعه صورت می‌گیرد، برای بررسی مشکلات مردم از نزدیک و حل آنها است که شخص خود مدیر باید در این برنامه‌ها حضور داشته و شرکت کند.

انتهای پیام/2304/ش30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول