اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

یکی از خیران امارات متحده عربی:

فعالیت‌های خیر‌خواهانه ایران الگویی برای تمام کشور‌هاست

یکی از خیران امارات متحده عربی گفت: فعالیت‌های جمهوری اسلامی ایران در زمینه ترویج فرهنگ احسان، انفاق و نیکوکاری در سطح جامعه الگویی برای تمام کشور‌های دنیا است.

فعالیت‌های خیر‌خواهانه ایران الگویی برای تمام کشور‌هاست

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، شیخ سلیمان علی‌عبدالله ظهر امروز در مراسم جشن عاطفه‌ها با اشاره به حضور خود در اصفهان به منظور شرکت در این جشن بزرگ اظهار داشت: تمام مسئولان اصفهان به خوبی پذیرای خیران شرکت‌کننده خارجی در جشن عاطفه‌ها بوده‌اند.

وی اضافه کرد: مردم ایران و به ویژه اصفهان بسیار مهمان‌نواز هستند و ویژگی‌های شاخص ملت ایران در تمام زمینه‌ها و به ویژه کار‌های خیر و احسان‌دوستانه به تمام دنیا ثابت شده است.

یکی از خیران امارات متحده عربی با اشاره به ظرفیت‌های بسیار بالای موجود در ایران در زمینه انجام امور خیر تصریح کرد: فعالیت‌های جمهوری اسلامی ایران در زمینه ترویج فرهنگ احسان، انفاق و نیکوکاری در سطح جامعه الگویی برای تمام کشور‌های دنیا است.

علی‌عبدالله با تاکید بر اینکه با حضور در اصفهان و مشاهده این جشن به میزان بسیاری تحت تأثیر فعالیت‌های صورت گرفته برای کمک به افراد محروم جامعه قرار گرفته‌ایم، ادامه داد: فعالیت‌هایی در کشور امارات متحده عربی در راستای انجام امور خیر برای کمک به افراد محروم جامعه صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه البته تمام این فعالیت‌ها به دنبال تعامل و ارتباط با جمهوری اسلامی ایران محقق شده، تاکید کرد: درصدد ادامه یافتن فعالیت‌های خیر‌خواهانه در کشور امارات متحده عربی هستیم و برای تحقق این موضوع باید ارتباط و تعامل خود را با جمهوری اسلامی ایران افزایش بدهیم.

انتهای پیام/63004/ن30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول