اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آیت‌الله حسینی بوشهری:

شهرداری کارهای عمرانی خود را با فعالیت‌های فرهنگی همسو کند

مدیر حوزه‌های علمیه گفت: شهرداری راساً متولی کارهای فرهنگی نیست ولی باید کارهای عمرانی و آبادانی خود را با فعالیت‌های فرهنگی همسو کند و در واقع حرکت‌های عمرانی مکمل حرکت‌های فرهنگی باشند.

شهرداری کارهای عمرانی خود را با فعالیت‌های فرهنگی همسو کند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل روابط عمومی شهرداری قم، آیت‌الله سید هاشم حسینی بوشهری امروز در دیدار محمد دلبری شهردار کلانشهر قم و جمعی از معاونین شهرداری اظهار داشت: مسئولیت جدید را که با اعتماد اعضای شورای شهر قم اتفاق افتاد، تبریک عرض می‌کنم و خوشحال شدم که شخصیتی که دارای سابقه خوب اجرایی است و در مدت زمان کمی توانسته نور امید و نشاط را در دل مردم شهر کریمه اهل بیت (س) ایجاد کند، مجدداً برای این سمت برگزیده شد.

وی با بیان اینکه شهردار در کشورهای پیشرفته از جایگاه والایی برخوردار است، ابراز داشت: شهرداران در واقع کلیددار شهرهای بزرگ هستند و از منزلت اجتماعی بالایی برخوردار هستند و بسیاری از مسائل شهری توسط مدیریت شهری انجام می‌شود و امیدواریم در شهر قم نیز با توانایی‌هایی که در شما هست به این نقطه برسیم.

مدیر حوزه‌های علمیه با اشاره به اینکه مدت دو سال کار و فعالیت آقای دلبری در شهرداری قم تجربیات گرانقدری را برای وی به همراه داشته است، اظهار داشت: مطمئناً با بررسی اقدامات گذشته و آسیب‌شناسی امور انجام شده و همچنین با همراهی شورای شهر و سایر ارگان‌های استان می‌توانید بیش از پیش موفق بوده و کارهای بزرگ‌تری را به ثمر بنشانید.

آیت‌الله حسینی بوشهری با اشاره به دیدارهای اخیر شهردار کلانشهر قم با مراجع تقلید تصریح کرد: در این دیدارها هر کدام از مراجع معظم تقلید به نحوی از خدمات شما تقدیر کردند و این مسئله سرمایه بزرگی است که در کشور بسیار کم مورد است و باید قدردان آن باشید.

وی ادامه داد: شهرداری راساً متولی کارهای فرهنگی نیست ولی باید کارهای عمرانی و آبادانی خود را با فعالیت‌های فرهنگی همسو کند و در واقع حرکت‌های عمرانی مکمل حرکت‌های فرهنگی باشند.

عضو خبرگان رهبری با اشاره به اینکه روان‌سازی رفت و آمد و ایجاد تسهیلات برای رفاه شهروندان وظیفه مهم شهرداری است، بیان داشت: زیباسازی شهر و ایجاد فضاهای سبز و پارک‌ها و مناظر طبیعی در مردم ایجاد رضایت و نشاط می‌کند، راه‌اندازی کاروان گل در شهر نیز از برنامه‌های قابل توجه بود که نشاط و شادابی را به مردم منتقل کرد ولی باید توجه داشت که این کارها نزد مردم اسراف تلقی نشود و احساس منفی به افراد دست ندهد.

آیت‌الله حسینی بوشهری مراجعات مردم به شهرداری را دغدغه دیگر مردم دانست و گفت: از افرادی که حسن خلق دارند و با گرمی و به صورت عاطفی با مردم سخن می‌گویند برای پاسخگویی استفاده کنید که این مساله می‌تواند سهم به‌سزایی در افزایش رضایت از عملکرد مجموعه مدیریت شهری را در مردم به همراه داشته باشد.

وی در پایان با اشاره به اینکه امیدواریم با حضور آقای دلبری در سال‌های آینده شاهد تحولی عظیم در شهر کریمه اهل بیت(س) باشیم، خاطرنشان کرد: این خواسته بزرگ نشان از همت بلند شما دارد، شما نیز حوزه را مشوق خود بدانید و این مسئله وظیفه ما و سایر حوزویان است که قدرشناس زحمات مدیریت شهری باشیم و در مجالس عمومی و خصوصی زبان به ستایش عزم و اراده شما باز کنیم و امیدواریم این زحمات مورد رضایت و خشنودی کریمه اهل بیت(س) و امام زمان‌(عج) قرار گیرد.

انتهای پیام/2258/ط/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول