اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور فرماندار قرچک

جشن عاطفه‌ها در قرچک برگزار شد

به مناسبت فرا رسیدن مهرماه و آغاز سال تحصیلی جدید مراسم جشن عاطفه‌ها با حضور فرماندار شهرستان قرچک در دبستان دخترانه تیمسار فلاحی این شهرستان برگزار شد.

جشن عاطفه‌ها در قرچک برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران به‌نقل از روابط‌عمومی فرمانداری شهرستان قرچک، به مناسبت فرا رسیدن مهرماه و آغاز سال تحصیلی جدید با حضور رضا ریاحی فرماندار، بهنام جهانی بخشدار ، هوشنگ کولیوند رییس اداره آموزش و پرورش ، فتح آبادی رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) و دیگر مسئولین مراسم جشن عاطفه‌ها در دبستان دخترانه تیمسار فلاحی شهرستان قرچک برگزار شد.

در این مراسم که صبح امروز در دبستان دخترانه تیمسار فلاحی برگزار شد، ریاست اداره آموزش و پرورش شهرستان قرچک ضمن تبریک هفته دفاع مقدس و بازگشایی مدارس به اشاره به اینکه این جشن 19 سال در حال انجام است، گفت: جشن عاطفه ها یک تکلیف شرعی و عاطفی است و هدف اصلی این جشن آموزش اخلاق، احسان و انفاق در بین دانش‌آموزان است.

هوشنگ کولیوند با اشاره به اینکه بیاییم و هرچه داریم با دانش‌آموزان مستضعف تقسیم کنیم، گفت: جشن نیکوکاری باعث می‌شود که دل‌ها به هم نزدیک‌تر شود.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: حضور فعال مردم به‌ویژه شما دانش‌آموزان باعث می‌شود تا دانش‌آموزانی که از لحاظ مالی دچار مشکل هستند بتوانند به تحصیل علم و دانش ادامه دهند.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان قرچک نیز این روز فرخنده را تبریک گفت و افزود: همیشه به یاد داشته باشیم که در اول مهرماه و بازگشایی مدارس، دانش‌آموزانی چشم به راه کمک‌های ما هستند.

حسین فتح‌آبادی به سخنان مقام معظم رهبری در ارتباط با دستگیری از نیازمندان اشاره کرد و گفت: همه مسئولان، فرهنگیان و دانش آموزان با کمک و رسیدگی به دانش‌آموزان بی‌بضاعت در این امر خداپسندانه بیش از پیش مشارکت کنند.

وی گفت: برگزاری جشن عاطفه‌ها و کمک به مستمندان پس از بازگشایی مدارس ترویج فرهنگ انفاق، احسان و نیکوکاری است.

این گزارش حاکی است، مسئولان، فرهنگیان و دانش‌آموزان هم با اهدای کمک‌های نقدی شادی‌های خود را با نیازمندان تقسیم کردند.

رضا ریاحی، فرماندار شهرستان قرچک در پایان مراسم جشن عاطفه‌ها از جشنواره غذاهای بومی و محلی که توسط دانش‌آموزان دختر دبستان تیمسار فلاحی تهیه شده بود بازدید کرد.

این گزارش حاکی است، در این نمایشگاه 40 نوع غذا و میان وعده توسط دانش‌آموزان دختر در معرض دید بازدیدکنندگان قرار گرفت.

انتهای پیام/2462/س/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول