اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار بیجار تأکید کرد

لزوم توجه بیشتر به اجرای برنامه‌های فرهنگی و مذهبی

معاون فرماندار بیجار بر اجرای باشکوه مراسم‌های فرهنگی و مذهبی برای خنثی‌سازی اثرات فعالیت‌های استکبار جهانی تأکید کرد.

لزوم توجه بیشتر به اجرای برنامه‌های فرهنگی و مذهبی

به گزارش خبرگزاری فارس از بیجار، باقرجدی امین‌پور  ظهر امروز در جلسه ستاد شئون و مراسم‌های فرهنگی که در سالن جلسات شهدای گمنام فرمانداری برگزار شد اظهار کرد: این گونه جلسات به دلیل اهمیت ویژه‌ای که در بعد فرهنگی و مذهبی دارند نیازمند توجه ویژه‌ای است.

وی بر تقویت باورهای مذهبی از طریق ترویج و تبیین این باورها میان اقشار مختلف مردم خصوصا جوانان تأکید کرد و خواستار توجه بیش از پیش مسئولین به ویژه مسئولین و ادارات متولی مراسمات و آیین‌های مذهبی و فرهنگی شد.

امین‌پور تصریح کرد: ترویج فرهنگ صرفا مختص اداره‌ای خاص نیست بلکه تمامی مسئولان ادارات و نهادها ملزم به توجه ویژه به این مقوله هستند.

این مسئول بر استفاده از نیروی جوان برای برگزاری مراسم‌های فرهنگی و مذهبی تأکید کرد و گفت: در چنین فضا و شرایطی که دشمنان قصد کم‌رنگ کردن ارزش‌های مذهبی و فرهنگی را میان جوانان دارند شرکت این قشر در مراسم‌ها و اجرای برنامه‌ها توسط آنان از اهمیت و ارزش ویژه‌ای برخوردار است.

معاون فرماندار بیجار با اشاره به فضای فرهنگی حاکم بر جامعه بیان کرد: به منظور تقویت فرهنگ عمومی کشور و خنثی‌سازی اثرات رفتارهای تبلیغاتی و فعالیت‌های استکبار جهانی موظف به اجرای باشکوه چنین مراسم‌هایی هستیم.

لازم به ذکر است در این جلسه در خصوص اجرای برنامه‌هایی به مناسبت عید غدیر خم و سالروز ازدواج حضرت فاطمه(س) و حضرت علی (ع) تصمیماتی اتخاذ شد.

انتهای پیام/79015/ق20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول