اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) همدان:

20 هزار دانش‌آموز و 3 هزار دانشجو محروم در همدان وجود دارد

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان همدان از وجود 20 هزار دانش‌آموز و 3 هزار دانشجو محروم در استان همدان خبر داد.

20 هزار دانش‌آموز و 3 هزار دانشجو محروم در همدان وجود دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، علیرضا ابراهیمی ظهر امروز در دبستان دخترانه طالقانی شهرستان همدان ضمن ارزشمند دانستن حرکت جشن عاطفه‌ها در سراسر کشور خطاب به دانش‌آموزان اظهار کرد: با لطف خداوند متعال و کمک شما آینده‌سازان کشور در جشن عاطفه‌های سال 91، 7 میلیون و 563 هزار تومان کمک نقدی جمع‌آوری شد.

وی خاطرنشان کرد: درآمد جشن عاطفه‌ها در سال 90 نیز به 3 میلیون و 358 هزار و 800 تومان می‌رسید که با توجه به سال بعد این رقم افزایش یافت.

مدیرکل کمیته امداد استان همدان از تحقق 107 درصدی برنامه‌های کمیته امداد استان همدان در سال 91 خبر داد و افزود: با تحقق این برنامه‌ها رشد 125 درصدی نسبت به سال 90 را داشتیم .

وی با اشاره به برنامه پیش‌بینی شده برای سال 92 افزود: این میزان در سال 92 ممکن است به 8 میلیون و 230 درصد برسد.

ابراهیمی با اشاره به تعداد پایگاه‌های برگزاری مراسم جشن عاطفه‌ها‌ و برنامه های سال 92 افزود: امسال نیز یک هزار و 340 پایگاه در مدارس، 100 پایگاه در میادین، 160 پایگاه بسیج مستضعفین به برگزاری مراسم جشن عاطفه‌ها می‌پردازند که جمعاً یک هزار و 600 پایگاه خواهد بود.

وی از وجود 20 هزار دانش‌آموز و 3 هزار دانشجو محروم در استان همدان خبر داد و افزود: با توجه به شمار دانش‌آموزان و دانشجویان محروم در استان همدان توانسته‌ایم 200 هزار پاکت جشن عاطفه‌ها در مدارس تقسیم کنیم.

مدیرکل کمیته امداد استان همدان از ریزبرنامه‌ها در مراسم جشن عاطفه‌ها خبر داد و افزود: روز چهارشنبه دهم مهر ماه در سراسر مدارس استان برنامه جشن عاطفه‌ها برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: پنج‌شنبه 11 مهر ماه نیز در میادین شهرها و روستاها و پایگاه‌های بسیج و مساجد، جمعه 12 مهر ماه در مصلی‌های نماز جمعه سراسر استان همدان به برگزاری مراسم جشن عاطفه‌ها خواهیم پرداخت.

ابراهیمی در پایان به پرداخت کمک‌های مردمی از طریق حساب واریزی و تلفن همراه و همچنین از طریق ارسال پیامک اشاره کرد.

انتهای پیام/89026/س40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول