اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر بنیاد فرهنگی خاتم‌النبیاء مازندران خبر داد

وجود 7 هزار اجساد مطهر شهدا در خاک عراق

مدیر بنیاد فرهنگی خاتم‌النبیاء مازندران از وجود 7 هزار اجساد مطهر شهدا در خاک عراق خبر داد و گفت: این تعداد اجساد مطهر به تناسب و تناوب زمان، تفحص و وارد خاک ایران می‌شوند.

وجود 7 هزار اجساد مطهر شهدا در خاک عراق

حجت‌الاسلام محمد جوشقانیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ساری با اشاره به اینکه در کشور مجموعه‌های بسیار زیادی در زمینه جهاد و شهادت، فرهنگ عاشورا و فرهنگ ایثار فعالت می‌کنند، گفت: فعالیت این گونه شبکه‌های اجتماعی، همفکری و همسویی بسیار مناسبی در جامعه ایجاد می‌کند و کشور را به سوی یک هدف واحد سوق می‌دهد.

مدیر بنیاد فرهنگی خاتم‌الانبیاء مازندران تصریح کرد: برای اثرگذاری هر چه بیشتر این مجموعه‌ها در جامعه نیاز به یک ساختار و سازمان قوی است که همه نظرها و سلیقه‌ها باید در یک نقطه متمرکز شود.

جوشقانیان با اشاره به اینکه برنامه‌های فرهنگی بسیار زیادی برای همسویی و همفکری جامعه درحال تشکیل است، تاکید کرد: باید با ظرفیت بالا و هرچه بهتر، ارزش‌های دفاع مقدس را در جامعه نشر دهیم.

وی به ظرفیت بالای جوانان امروزی اشاره کرد و گفت: با اجرا و برنامه‌ریزی‌های شکلی و محتوایی با یک غنای مناسب ارزش‌های دفاع مقدس را به جوانان نشان دهیم.

دبیر کارگروه دفاع مقدس مازندران به وجود 7 هزار اجساد مطهر شهدا در خاک عراق خبر داد و متذکر شد: این تعداد اجساد مطهر به تناسب و تناوب زمان، تفحص و وارد خاک ایران می‌شود.

این مسئول در با اشاره به اینکه هویت بعضی از شهدا نامشخص است، اذعان داشت: در حال حاضر اجساد مطهر شهدای تازه تفحص شده به مازندران اختصاص داده نشده است.

انتهای پیام/2296/ن20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول