اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین پدافند هوایی محرم:

هوشیاری موجب عقب‌نشینی دشمن و پیش‎روی ایران می‌‏شود

جانشین پدافند هوایی محرم گفت: حفظ بصیرت و هوشیاری آحاد جامعه و مسئولان سبب عقب‌نشینی دشمنان و پیش‎روی ما برابر آن‎ها می‌‏شود.

هوشیاری موجب عقب‌نشینی دشمن و پیش‎روی ایران می‌‏شود

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان، سعید اللهیاری ظهر امروز در گردهمایی بسیجیان که با حضور بیش از 250 نفر در مسجد جامع شهر کلاته‏‌خیج برگزار شد، در سخنانی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و امام راحل (ره) و با تشریح دستاوردهای انقلاب اسلامی برای ملت ایران و همه جوامع آزادی‎خواه جهان اظهار داشت: درخشش انقلاب اسلامی ایران در جهان نور امیدی برای همه مظلومان و ستم‏دیدگان جهان پدید آورد و امروز می‎بینیم که این انقلاب الگویی جهانی برای همه ملت‌ها شده است.

وی افزود: در جنگ‌های مختلف استکبار جهانی با مقاومت مردم منطقه شاهد پیروزی‌های ملت مقاوم برابر حملات آن‎ها هستیم و این را در جنگ‌های لبنان، غزه و سوریه شاهدیم.

جانشین پدافند هوایی محرم خاطرنشان کرد: تمام این دشمنی‌ها برای این است که می‌خواهیم خدا را در زندگی داشته باشیم و مسیر حرکت ما الهی باشد و این با فرهنگ استکباری در تضاد کامل است.

اللهیاری با بیان اینکه خوی استکباری دشمنان در آن‎ها نهادینه شده است، افزود: آن‎ها نمی‌توانند مکتبی را ببینند که همه را برابر می‌داند و قدرت کامل را خدا که ماورای جهان است، می‏‌پندارد.

وی تصریح کرد: دفاع مقدس نمونه‌ای عینی از دشمنی‌ها و بدخواهی‌های استکبار جهانی است که علیه ملت ما اعمال کرد و بسیاری از نیروهای تأثیرگذار انقلاب اسلامی را گرفت و ما را در فشار بسیار سنگینی قرار داد.

جانشین پدافند هوایی محرم با بیان اینکه چراغ راه ما حرکت در مسیر شهدا و امام راحل (ره) است، افزود: شهدا راه ایستادگی و مقاومت برابر استکبار را به ما نشان دادند و سخنان امام (ره) و رهبری نقشه پیرامونی ما برای دفاع مقابل حملات دشمنان است.

وی با تأکید بر حفظ هوشیاری و وحدت آحاد جامعه گفت: دشمن امروز ابزار خود را تغییر داده است و با ظاهری فریبنده تلاش می‌کند تا ما را مجذوب خود کند و باید این را به خوبی درک و بصیرت‌مندانه حرکت کنیم.

اللهیاری افزود: نباید خدای نکرده با اعمال و رفتار خود آب به آسیاب دشمنان بریزیم و بدانیم که هر حرکت ما می‌تواند حرکت در مسیر شهدا یا حرکت در خلاف مسیر شهدا بوده و این بصیرت باید در آحاد جامعه باشد.

جانشین پدافند هوایی محرم تأکید کرد: در جنگ نرم با دشمن هستیم و باید هوشیاری خود را حفظ کرده و با شناخت درست حرکات دشمنان در برخورد با آن‎ها هیچ کمی و کاستی به دل راه ندهیم؛ چرا که عقب‌نشینی ما سبب جلوآمدن آن‎ها می‏‌شود.

انتهای پیام/2249/س40/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول