اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نایب رئیس شورای شهر شاهرود:

دشمن در تلاش است تا از حرکات ما به نفع خود بهره‌برداری کند

نایب رئیس شورای اسلامی شهر شاهرود گفت: دشمنان تلاش می‌کنند از حرکات ما به نفع خود استفاده کرده و ملت ایران را از الگو شدن در جهان باز دارند.

دشمن در تلاش است تا از حرکات ما به نفع خود بهره‌برداری کند

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان، مرتضی احمدیان پیش از ظهر امروز در گردهمایی پیشکسوتان دفاع مقدس که با حضور بیش از 100 نفر و به همت کانون بسیج پیشکسوتان سپاه شاهرود در حرم شهدای گمنام در ارتفاعات شاهرود برگزار شد، در سخنانی با اشاره به تحولات منطقه‌ای و بین‌المللی اظهار کرد: جهان امروز در آزمون‌های مختلفی قرار دارد و باید دید که چگونه کشورها می‌توانند با این آزمون‌ها مواجه کنند.

وی افزود: سفر رئیس جمهور به نیویورک و برنامه‌های وی در این کشور و تعامل با جهان، آزمونی را در پیش روی قدرت‌ها قرار داده تا بتوانند با ارزیابی شرایط تعامل سازنده را برقرار کنند.

احمدیان با اشاره به نرمش قهرمانانه گفت: رهبر فرزانه انقلاب نرمش قهرمانانه را بیان می‌کند و این نشان از هوشمندی ایشان در دیپلماسی عمومی در سطح جهان دارد.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر شاهرود خاطرنشان کرد: نرمش قهرمانانه برابر دشمنان یعنی حفظ استقلال و عزت و ایستادگی ملت و در عین حال بیان دیدگاه‌ها و تعامل با کشورهاست.

احمدیان تصریح کرد: باید با آگاهی و هوشمندی برابر جهان پیرامونی خود قرار گیریم و با تدبیر و حکمت مورد نظر رهبری انقلاب مشکلات را برطرف کنیم.

وی با بیان اینکه ما هر چه بیشتر ایستادگی کنیم جبهه مقابل فرسوده‌تر و سردرگم‌تر می‌شود، اظهار کرد: با منطق روشن و بصیرت و آگاهی تاکنون پیش رفته‌ایم و باید قدرت‌های جهان بدانند که ما ابرقدرتی برابر آن‎ها هستیم که نه با زبان زور بلکه با زبان تدبیر و حکمت ایستادگی می‌کنیم.

احمدیان افزود: جنگ سوریه و مشکلات عراق و افغانستان همه برای ضربه زدن به اقتدار ایران اسلامی است و باید این اقتدار را حفظ کنیم؛ چرا که حفظ اقتدار به معنای حفظ کشورهای در حال فشار منطقه و پیروزی برابر استکبار است.

این کارشناس ارشد مسائل سیاسی تأکید کرد: باید فرهنگ دفاع مقدس که برگرفته از فرهنگ عاشوراست را در جامعه خود بسط و گسترش دهیم و این فرهنگ اکنون در سایر کشورهای اسلامی نیز قابل مشاهده است.

وی خاطرنشان کرد: همه تلاش استکبار برای به زانو درآوردن ایران است؛ چرا که ما اکنون الگویی برای جهان و ام‌‏‏القرای کشورهای اسلامی و وزنه‌ای تأثیرگذار در روابط بین‌المللی هستیم.

احمدیان با تأکید بر حفظ و حراست از دستاوردهای انقلاب اسلامی گفت: وظیفه تک تک ما این است که فرهنگ دفاع مقدس را برای نسل‌های آینده تبیین کنیم و این فرهنگ را به عنوان سپری دفاعی برابر هجمه دشمنان به کار بندیم.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر شاهرود با اشاره به جمله امام راحل (ره) که جنگ تمام شده اما دفاع همچنان باقیست، اظهار کرد: دفاع ما برابر تهاجم خاموش دشمنان همچنان ادامه دارد؛ چرا که دشمن اکنون با فرهنگ به جنگ ما آمده است و متأسفانه بسیاری از ما سکوت اختیار کرده و نظاره‌گر این تهاجم هستیم.

احمدیان افزود: دشمنان به افکار نسل جوان ما حمله کرده است و ما باید هوشیارانه برابر این تهاجم دفاع لازم را انجام دهیم و این دفاع باید با شناخت تمام زوایای حمله دشمن صورت پذیرد.

انتهای پیام/2249/ب30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول