اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده گردان پیاده سیدالشهدا (ع):

شهدا بهترین راهنمای نسل جوان برای عبور از دشواری‌ها هستند

فرمانده گردان پیاده سیدالشهدا (ع) گفت: شهدا بهترین راهنمای نسل جوان برای عبور از مشکلات و خطرات پیش‎رو و جنگ نرم هستند.

شهدا بهترین راهنمای نسل جوان برای عبور از دشواری‌ها هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان، اکبر اکبری پیش از ظهر امروز در گردهمایی دانش‌آموزان شاهرود که با حضور بیش از 100 نفر در نمازخانه دبیرستان غیرانتفاعی تبیان شاهرود برگزار شد، در سخنانی با بیان خاطراتی از دوران دفاع مقدس ملت ایران اظهار کرد: دفاع مقدس برای ملت ما ایستادگی، اقتدار، شجاعت، خودباوری و ایثار و از خودگذشتگی به ارمغان آورد.

وی افزود: دشمن بعد از جنگ سخت نظامی سراغ جنگ نرم رفت و تلاش کرد با جنگ نرم و با کمک از تمام توان خود چه در داخل و چه در خارج از کشور، استحاله فرهنگی و ناتوی و شبیخون فرهنگی را بر ملت تحمیل کند.

فرمانده گردان پیاده سیدالشهدا (ع) خاطرنشان کرد: در این جنگ، بیشترین هدف دشمن بنیان خانواده‌ها و دانش‌آموزان و نسل نوجوان و جوان جامعه ماست که مورد هجوم مستقیم دشمن قرار می‏‌گیرند.

وی تصریح کرد: دشمنان در این مبارزه نابرابر با استفاده از تمام ابزارهای فرهنگی و رسانه‌ای خود به میدان آمده و تمرکز خود را برای بی‌هویت کردن نوجوانان و جوانان به کار گرفته‌اند.

اکبری با بیان اینکه فرهنگ ایثار، دفاع، ایستادگی و خودباوری از اصلی‌ترین نقطه‌های تهاجم دشمنان است، افزود: آن‎ها تلاش می‌کنند تا فرهنگ خودباوری، ایثار، ایستادگی و عزت و اقتدار را از آحاد جامعه و به خصوص نسل جدید ما سلب کنند.

وی بیان کرد: استکبار در تلاش است تا با استحاله فرهنگی ما را از درون تهی و پوچ  و آنگاه ضربه نهایی را وارد کند و این می‌طلبد که با بصیرت و هوشیاری مراقب توطئه‎های دشمنان باشیم.

فرمانده گردان پیاده سیدالشهدا (ع) افزود: ابزار ما برابر این جنگ نابرابر بصیرت، معرفت و شناخت کامل از دشمن است و باید در این راه کوشش و تلاش مضاعفی داشته باشیم و آگاهانه حرکت کنیم.

اکبری تأکید کرد: شما نسل جوان و نوجوان نیاز به الگوهایی ملموس دارید و شهدا بهترین الگو برای هدایت و راهنمایی در این راه دشوار هستند.

انتهای پیام/2249/ی30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول